Tijdens de GP van Mexico gisteravond gingen diverse
Viaplay abonnees los op social media om hun onvrede te uiten. Meerdere mensen stoorden zich aan de commentatoren van het programma, alsook
reclame tijdens de uitzending.
Sinds de race van Singapore zendt Viaplay reclame uit, wat voor veel Viaplay klanten onbegrijpelijk is omdat ze betalen voor de service. Voorgaande
formule 1 races kwam er
reclame voorbij van Carglass.
Viaplay reclame bron van ergernis
Gisteravond was het tijd om reclame uit te zenden voor de Staatsloterij, dit gebeurde vanaf de 18e ronde. Meerdere Viaplay-leden hebben zich hierover negatief uitgelaten. Sommigen zijn boos, terwijl anderen het lichtelijk komisch proberen in te steken. Zo had één van de Viaplay abonnees contact proberen te leggen met de klantenservice.
Commentaar tijdens GP Mexico onder de loep
Naast de reclame waar mensen zich aan stoorden, zijn meerdere mensen niet te spreken over het commentaar tijdens de race. Zo vinden meerdere mensen dat er veel te veel gepraat wordt tijdens de race en kunnen anderen het woord ‘gegaloppeerd’ niet meer aanhoren. Maar wat veel te lezen is, is dat mensen soms even in rust naar de race willen kijken.
Toch moet er rekening mee gehouden worden dat er ook mensen wél tevreden zijn. Over het algemeen hoor je de enthousiaste klanten wat minder op social media. Hoe dan ook was het een goede race voor Verstappen die zijn veertiende overwinning dit seizoen binnensleepte en daarmee een nieuw record vestigde. Momenteel staan er nog twee races op de planning, die van Brazilië en die van Abu Dhabi.
De volgende formule 1 race is over twee weken, op 13 november in Sao Paulo, Brazilië.