Het is weer raak voor de klanten van de
Rabobank. Door een grote
storing bij de
bank is het momenteel niet mogelijk om gebruik te maken van internetbankieren via de Rabo
app.
Het komt de laatste tijd geregeld voor dat online diensten last hebben van storingen. Dat is deels te danken aan de coronacrisis, omdat we met z'n allen veel vanuit huis moeten werken en dus een stuk meer het netwerk belasten. Sinds het begin van de crisis zijn er dan ook duidelijk meer storingen opgedoken. Zo hebben we deze week alleen al een storing gehad bij
Coolblue en
Hostnet.
Ook nu lijkt het weer raak te zijn, maar deze keer bij de Rabobank. Op
Allestoringen.nl stroomt het namelijk klachten binnen over de Nederlandse bank. Klanten van de Rabobank kunnen namelijk niet gebruikmaken van de online diensten via de Rabo App. Wanneer klanten proberen in te loggen, dan krijgen ze een foutmelding te zien. Het is nu dus niet mogelijk om geld over te maken naar iemand anders of om simpelweg je saldo te checken. Een geluk bij een ongeluk is wel dat de storing niet tijdens de Black Friday week was.
Rabobank storing bekend bij het bedrijf
De Rabobank heeft bevestigd dat het bedrijf momenteel last heeft van een storing. Dat heeft de bank laten weten via
Twitter. Volgens de medewerkers van de helpdesk wordt er momenteel hard gewerkt aan de oorzaak van de storing, maar het is niet duidelijk wanneer de problemen ongeveer opgelost zullen zijn. We zullen dus nog even geduld moeten hebben voordat alle functies van de Rabo app weer te gebruiken zijn.