Het duurt nog even voordat Deadpool & Wolverine uitkomt. Maar alleen al met de
trailer heeft de film nu al een
record verbroken.
De Deadpool-films zijn al vanaf het eerste moment erg populair geweest. Dat komt mede doordat Ryan Reynolds voor de rol lijkt te zijn geboren en hij erg nauw bij de films is betrokken, zodat het gevoel van de Merc With a Mouth behouden blijft.
Fans wachten dan ook met smart op de release van
Deadpool 3, waar lange tijd alleen maar humoristische teasers van uitgebracht werden. Maar tijdens de Super Bowl was het eindelijk tijd voor
de release van de eerste trailer, inclusief een naamsverandering naar
Deadpool & Wolverine.
Dat fans uitkeken naar de trailer blijkt een understatement. De Deadpool & Wolverine heeft namelijk meteen een record verbroken en mag zich nu de meest bekeken trailer binnen 24 uur noemen. In die tijd stond de teller op YouTube namelijk al op 365 miljoen views, waarmee het Spider-Man No Way Home voorbij is gegaan.
Trailer nog veel vaker bekeken
Bovenop die 365 miljoen views kunnen waarschijnlijk nog veel meer views geteld worden. De trailer werd immers uitgezonden tijdens de Super Bowl. En dat gigantische Amerikaanse sportevenement brak op zichzelf al een record. De nieuwste editie werd namelijk
bekeken door 123,4 miljoen kijkers, wat een unicum is voor de Super Bowl.