Update: Rabobank internetbankieren kampt opnieuw met grote storing

News
zaterdag, 04 september 2021 om 10:37
Update: Rabobank heeft via Twitter naar buiten gebracht op de hoogte te zijn van de storing. De bank meldt dat Rabobank Online, Rabo App en iDEAL op dit moment niet beschikbaar zijn. De bank geeft aan dat het hard werkt aan een oplossing en brengt excuses voor het ongemak.
Klanten bij Rabobank krijgen te maken met fouten bij inloggen en het openen van hun app, internetbankieren niet mogelijk is.

Grote storing Rabobank

Op sociale media en via Allestoringen.nl stromen de klachten van klanten binnen. Zo zijn er al meer dan zevenduizend klachten binnengekomen op de website. Bij het openen van de Rabobank app krijgen klanten de melding dat er een algemene systeemfout is opgestreden en het later nogmaals moeten proberen. Het zou gaan om de foutmelding n07. Daarnaast is te lezen dat bepaalde onderdelen van de Rabobank website niet bereikbaar zijn.

Rabobank meldt zelf geen storing

De dienstverlening zal volgens Rabobank weer zo spoedig mogelijk beschikbaar worden gesteld. Opmerkelijk is dat op de website van Rabobank zelf valt te lezen dat de bank op geen enkel vlak kampt met een storing.
Het is niet de eerste keer dit jaar dat Rabobank kampt met een flinke storing. Zo stroomde eind juli de klachten ook binnen.
rabobank storingf1630744556