Update - Rabobank kampt met grote storing

News
woensdag, 03 januari 2024 om 9:41
pexels pixabay 50987f1615385895
Het is momenteel voor veel leden van de Rabobank niet mogelijk om gebruik te maken van mobiel internetbankieren. De bank kampt namelijk momenteel met een grote storing.

Update - Storing is opgelost

Goed nieuws voor klanten van de Rabobank. Het is gelukt om de storing op te lossen. Daardoor is het nu voor iedereen weer mogelijk om gebruik te maken van internetbankieren via de website en de app.
Origineel bericht:
Met de technologie van tegenwoordig is van alles mogelijk. Zo heb je bijna geen portemonnee meer nodig, omdat je tegenwoordig al je bankzaken kan regelen via je smartphone - inclusief pinnen. Je kan er zelfs een smartwatch voor gebruiken. Maar dan is het natuurlijk wel belangrijk dat alles goed werkt.
Dat laatste is momenteel alleen niet het geval voor de Rabobank. De bank kampt namelijk met een grote storing. In korte tijd zijn er op Allestoringen.nl al meer dan 9700 meldingen binnengekomen van klanten die niet gebruik kunnen maken van internetbankieren.
Het probleem draait vooral om internetbankieren van de app. Gebruikers lijken gewoon in te kunnen loggen, maar wanneer ze eenmaal op het scherm komen waarop ze hun rekeningen kunnen zien, krijgen ze de melding 'Je hebt niet de juiste authorisatie'.

Wanneer is de storing opgelost?

Momenteel heeft de Rabobank nog niet de storing bevestigd via social media, maar het kan zijn dat dat snel wel het geval is. De storing lijkt namelijk pas net te zijn begonnen. Wanneer de storing precies voorbij is, is nog niet bekend. Hopelijk vindt de technische dienst van de bank snel een oplossing, zodat iedereen weer bij zijn of haar rekening terecht kan.
Dit bericht is bijgewerkt op 3 januari 2023.