Vorige week vloog het
internet eruit bij gebruikers van T-Mobile en nu zijn klanten van
KPN aan de beurt. De provider heeft last van een grote
storing, waardoor veel gebruikers niet gebruik kunnen maken van
mobiel en vast internet!
Sinds het begin van de coronacrisis hebben we een stuk meer storingen zien ontstaan bij internetproviders. Heel vreemd is dat ook niet, want doordat iedereen moet thuiswerken, wordt er een stuk meer druk gezet op de netwerken. Voor vergaderingen wordt er nu gebruikgemaakt van videocalls en zelfs voor simpele wateercooler-gesprekken wordt er nu een beroep gedaan op het internet.
Zo zagen we vorige week ook al
het internet eruit vliegen bij T-Mobile. Vandaag lijkt het de beurt te zijn aan KPN, want volgens
Allestoringen.nl heeft de provider momenteel een grote storing. Het gaat daarbij vooral om vast en mobiel internet. Voornamelijk in de regio van Amsterdam zien we veel klachten opduiken.
Wanneer is de KPN storing opgelost?
De storing bij KPN lijkt al vanochtend vroeg te zijn begonnen, maar het ziet er nog niet naar uit dat het probleem is gevonden. Er komen namelijk steeds meer meldingen van een storing binnen bij Allestoringen.nl. Ondertussen heeft KPN
via haar Twitter-kanaal laten weten op de hoogte te zijn van het probleem en dat eraan wordt gewerkt. Het is dus nog even afwachten wanneer je weer gebruik kan maken van het internet van KPN.
Zodra er meer bekend wordt over de status van de storing zullen wij dit nieuwsbericht aanvullen.