Update - Enorme Rabobank storing zorgt voor problemen met mobiel bankieren

News
woensdag, 31 augustus 2022 om 11:31
pexels pixabay 50987f1615385895
Kan je niet momenteel geen gebruik maken van mobiel bankieren bij de Rabobank, dan ben je niet de enige. De bank kampt namelijk met een enorme storing, waardoor je nu niet je bankzaken kan regelen via de app.

Update - Storing opgelost bij de Rabobank

Klanten bij de Rabobank kunnen weer zoals normaal gebruik maken van mobiel bankieren. Het lijkt er namelijk op dat de storing is opgelost door de technische dienst.
Origineel bericht
In Nederland worden steeds meer filialen van banken gesloten. Zo vreemd is dat niet, want met mobiel bankieren kan je gewoon overal waar je bent je bankzaken regelen. Ten minste, in theorie. De app moet natuurlijk wel werken en dat is niet altijd het geval.
Zo kampt de Rabobank nu met een enorme storing. Dat blijkt uit het aantal klachten dat binnenkomt bij Allestoringen.nl. Op het moment van zijn schrijven zijn er maar liefst ruim 4500 klachten binnengekomen over de diensten van de Nederlandse bank. De meeste meldingen gaan over mobiel bankieren, waarbij klanten niet kunnen inloggen op de app.
Ook op de XGN redactie kunnen we de klachten reproduceren. Wanneer je probeert in te loggen op de applicatie van de Rabobank, dan lijkt het initieel allemaal goed te gaan. Bij het laden van je gegevens krijg je vervolgens alleen de melding dat er een probleem is met de verbinding.

Wanneer is de Rabobank storing opgelost?

De storing is bekend bij de Rabobank, zo blijkt uit het Twitter-account van de bank. De technische dienst van het bedrijf werkt momenteel aan de technische problemen. Wanneer de storing precies is verholpen is nog niet duidelijk, dat zal een kwestie van wachten zijn. Wanneer de problemen zijn opgelost door de Rabobank, zullen we het bericht updaten.
Dit bericht is bijgewerkt op 31 augustus 2022.

Populair Nieuws