XGN Doe Mee: Zijn games tegenwoordig te makkelijk?

Article
zaterdag, 25 oktober 2014 om 15:00
xgn google image
Herfstig weer. Zo viel de week in één zin te omschrijven. Gelukkig zaten wij voor het merendeel binnen om allerlei games te spelen, met allerlei verschillende moeilijkheidsgraden. Daar later meer over, want eerst kijken we terug naar de vorige editie van de XGN Doe Mee!
Eerst dus even een korte recap van vorige week. Toen werd er aan jullie gevraagd hoe jullie nu eigenlijk over de content van Bungie's laatste paradepaardje Destiny denken. De meningen komen redelijk overeen, naast iemand die het spel nog steeds niet heeft gekocht - beetje jammer xJason10. Anyway, de reactie van de week behoort toe aan GrijzeVos:
Duidelijk antwoord, de frustratie is voelbaar. De meesten zullen het wel eens zijn met GrijzeVos, aangezien je veelal loopt te grinden om toch net dat flink begeerde goudgele armour of wapen te krijgen. En om dat de hele tijd tegen dezelfde vijanden te doen in een beperkt aantal gebieden is niet echt motiverend.
Enfin, laten we maar eens naar die nieuwe Doe Mee stelling van de week gaan. We gaan eens lekker kijken naar de moeilijkheidsgraad van diverse games. Dark Souls - I en II - drijven ons weleens tot waanzin, maar er zijn ook games waar je flierefluitend doorheen waggelt. De stelling is dan ook:
Zijn games tegenwoordig te makkelijk?
Sommige games, er zijn er eigenlijk best wel veel, hebben instelbare moeilijkheidsniveaus. Van veteraanmoeilijkheid in Call of Duty tot aan een soort baby-niveau in Bayonetta. Zijn deze soorten moeilijkheden eigenlijk wel nodig? Want het kan best wel zo zijn dat dit games té makkelijk maakt.
Het gaat echter om jouw mening, dus laat die visie eens varen in de reacties hieronder. Vind jij games tegenwoordig te makkelijk of kies jij ook voor dat allermakkelijkste niveau? Wij horen het graag. Zien we je ook gelijk volgende week terug bij een nieuwe XGN Doe Mee. Tot dan!

Populair Nieuws

Laatste Reacties