De 5 beste gaming PC's van dit moment

Article
donderdag, 05 november 2020 om 14:00
razer cynosa chroma review flitsend gaming toetsenbord 127673
Sinds COVID-19 rondgaat zitten we allemaal een stuk meer binnen. Dit is natuurlijk ontzettend vervelend en soms erg saai. De ene werkt vanuit huis en de ander doet weinig tot niets. In ieder geval beginnen een heleboel mensen een stuk meer te gamen. Maar wat is daar nou het beste apparaat voor? Hoewel console spelers met de next-gen consoles een betere ervaring zullen krijgen, kunnen ook die apparaten nog niet tippen aan de kwaliteiten van een goede gaming PC. Vandaag gaan wij met jullie de vijf beste gaming PC’s van dit moment af.

Alienware Aurora R10

Deze PC is dicht bij perfectie op bijna ieder front. Niet alleen is dit apparaat makkelijk te upgraden of je hier nou enorm veel van af weet of niet, het ziet er ook nog eens supervet uit, is enorm krachtig en aanpasbaar. Gamen op deze PC zal aanvoelen als nooit tevoren. Met de Alienware Aurora R10 is alles mogelijk als het om gamen gaat. Ieder spel is te runnen. Vanaf League of Legends tot het allerzwaarste VR-spellen. We kunnen eindeloos doorratelen over hoe fantastisch deze PC wel niet is, maar er is weinig twijfel over mogelijk dat de Alienware Aurora R10 momenteel de beste gaming PC is die er te krijgen valt. Dit komt natuurlijk wel met een prijskaartje. Deze PC ga je waarschijnlijk niet krijgen voor minder dan 2000 euro.

MSI MEG Trident X

Nu we het toch over hele dure PC’s hebben past de MSI MEG Trident X prima in het rijtje. Ook dit apparaat is erg duur, maar zeker niet zonder reden. Deze PC ziet er niet alleen enorm vet uit, maar is ook erg klein voor een PC en past dus op veel plekken. Op dit apparaat kan je spellen op alle mogelijke instellingen runnen. HD, QHD, UHD, het kan allemaal. Ook heb je eindeloze opties als het aankomt op de processor, GPU en RAM. Je kan precies kiezen wat jij zelf fijn vindt om mee te spelen. Helaas ga je dit apparaat op geen enkele manier goedkoop kunnen krijgen, maar absolute topkwaliteit krijg je hoe dan ook.
fortnite update brengt de nodige gameplay aanpassingen 143791

HP OMEN Obelisk

Als je op zoek bent naar iets wat goedkoper is dan 2000,- euro, dan is de HP OMEN Obelisk misschien wel de allerbeste optie. Met deze PC heb je gegarandeerd geen last van laggy gameplay met de best haalbare speelkwaliteit. Ook is het apparaat makkelijk te upgraden, ook voor mensen die niet veel van PC’s snappen. Ook de HP OMEN Obelisk is helemaal niet te groot en dus is er makkelijk plaats te maken voor het apparaat. De graphics op deze PC zijn absurd, wat zorgt voor een ongekende game ervaring. Als je opzoek bent naar iets goedkopers dan de vorige twee is de HP OMEN Obelisk een hele goede optie.

Dell G5 Gaming Desktop

Als je echt maximaal waar voor je geld wilt is de Dell G5 Gaming Desktop voor jou een van de beste opties. Hoewel deze PC er misschien niet zo ongelofelijk uitziet als de eerdere uit deze lijst, is de Dell G5 Gaming Desktop van ongelofelijke kwaliteit voor een apparaat dat onder de 1200 euro zit. Prima formaat, waardoor ook deze PC heel goed op jouw bureau past. Gamen gaat ontzettend soepel op dit apparaat. De zwaarste games zijn niet te zwaar en je zal een geweldige ervaring meemaken als je spellen speelt op deze PC. Ook het upgraden van bijvoorbeeld je RAM is enorm simpel op de Dell G5 Gaming Desktop, dus als je opzoek bent naar iets wat een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft, raden wij deze PC absoluut aan.
pubg crossplayf1570009546

CyberpowerPC Gamer Xtreme

Als je echt opzoek bent naar iets goedkoops is dit hoogstwaarschijnlijk het beste wat je gaat vinden. De CyberpowerPC Gamer Xtreme is al verkrijgbaar vanaf 750,- euro of minder. Spellen als Apex Legends, GTA V of Fortnite zijn compleet probleemloos te spelen op deze PC. Bij de echt enorme spellen zoals PubG zal deze PC wel af en toe lichte lag kennen. Maar voor de prijs van het apparaat is het een hele goede optie.