Viaplay wordt weer afgebrand op social media na GP van Singapore

News
maandag, 03 oktober 2022 om 9:30
f1viaplayf1641918326
Viaplay is nog niet helemaal omarmd door het Nederlandse publiek, sinds de streamingdienst dit jaar de rechten voor F1 heeft overgenomen. Ook na de GP van Singapore wordt Viaplay afgebrand op social media door abonnees.
Al sinds de voorbereiding voor het seizoen loopt het niet helemaal lekker bij Viaplay. Meteen al vanaf het begin is er kritiek op de nieuwe commentatoren, Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk. Het is natuurlijk niet makkelijk om een ervaren rot als Olav Mol op te volgen, maar nu is er nog steeds elk raceweekend kritiek op de commentatoren.
Maar dat is niet het enige kritiek dat Viaplay de verduren krijgt. De streamingdienst kampt namelijk ook al lang met technische problemen. Viaplay is zelfs op de vingers getikt door de consumentenbond, waarna er een meldpunt is opgezet. Abonnees die problemen hebben kunnen hun geld terug krijgen, maar natuurlijk is het fijner als alles naar behoren werkt.
TIjdens het raceweekend van de GP van Singapore is er bovendien een ander kritiekpunt bijgekomen. Viaplay heeft namelijk tijdens de race reclame getoond van Carglass, wat veel mensen niet kunnen waarderen. Je betaalt immers al veel geld elke maand voor een abonnement, dan verwacht je natuurlijk geen reclame tijdens de race.

Problemen voor Verstappen in Singapore

Voor Max Verstappen verliep het weekend in Singapore ook niet vlekkeloos. De Nederlander moest vanaf de achtste positie starten, nadat het team een blunder maakte tijdens de kwalificatie. Verstappen kwam alleen niet lekker weg bij de start, waardoor hij nog een aantal plekken terugviel. Uiteindelijk wist hij zich goed terug te vechten, maar na een safety car restart maakte hij weer een fout, waardoor hij als zevende eindigde.

Populair Nieuws