Als je ABN AMRO klant bent en momenteel problemen ervaart ben je waarschijnlijk niet de enige. Er zijn namelijk nogal wat meldingen van een storing. Er is helaas nog weinig duidelijk over wat er aan de hand is.
Het lijkt erop dat de ABN AMRO storing niet voor heel veel problemen heeft gezorgd. Kort na publicatie van dit bericht begon het aantal meldingen snel te dalen. Inmiddels is zitten ze al een tijdje op een redelijk normaal niveau. Een gebruiker die last had van problemen kon ook al binnen een paar minuten weer inloggen, dus hoewel er een technisch probleem geweest lijkt te zijn, ziet het er niet naar uit dat het een moeilijke dag wordt als ABN AMRO-klant.
@lenore15 Hoi Claire, vervelend dat de app niet naar behoren werkt. Ik heb inmiddels meer meldingen hierover gezien en dit doorgegeven, zodat we het kunnen onderzoeken. Zou je voor nu kunnen proberen of het helpt om te updaten naar de laatste versie van onze app? ^Lieke
— ABN AMRO (@ABNAMRO) July 22, 2024
Oorspronkelijk bericht:
Er lijkt een storing te zijn bij ABN AMRO. Sinds iets voor 9.00 uur komen er veel meldingen binnen bij Allestoringen, waarbij de teller binnen een paar minuten boven de 3000 uitkwam. Van een daling lijkt vooralsnog geen sprake.
Er is veel onduidelijk over wat er gaande is. Klanten lijken duidelijk hinder te ervaren, maar er lijken niet bijzonder veel klachten binnen te komen via bijvoorbeeld Twitter. ABN AMRO zelf maakt op haar website geen meldinge van een storing.
Het is lastig te zeggen hoe lang je nog problemen ervaart. Het komt voor dat een storing kort maar hevig is. Zelfs bij een hoog aantal meldingen wil het nog wel eens zijn dat de problemen snel verdwijnen. Als er ontwikkelingen zijn, nemen we die op in dit bericht.