Als het je niet lukt om je bankzaken te regelen bij de
Rabobank ben je niet de enige. De
bank kampt met een
storing. Bij veel klanten wordt de tijdlijn in het overzicht van de rekening niet geladen.
Rabobank heeft vanmiddag last van een
storing. Sinds ongeveer 14.20 uur stromen de meldingen op
Allestoringen binnen. Daar is inmiddels een piek van zo’n 1500 meldingen te zien. Het is een aanzienlijk groter aantal meldingen dan normaal is voor Rabobank.
Rabobank heeft gelukkig een actief en snel webcare team en via Twitter wordt dan ook duidelijk dat de bank al op de hoogte is van de storing. Verschillende klanten geven aan dat er problemen zijn, met name bij het zien van de tijdlijn. Rabobank weet geen oorzaak te noemen, maar geeft aan dat er hard wordt gezocht naar een oplossing.
Wanneer is de Rabobank storing opgelost?
Hoewel er dus gezocht wordt naar een oplossing is de piek van meldingen nog steeds hoog. Er is nog geen indicatie van wanneer Rabobank verwacht dat de storing voorbij is. Voorlopig lijkt de beste strategie om af en toe te blijven controleren of je je tijdlijn al weer kan zien.
Storingen zijn vaak kort maar hevig en inmiddels lijkt er een daling te zien in het aantal meldingen op Allestoringen. Dat wil nog niet direct zeggen dat de storing ook voor iedereen voorbij is. Er kan een tweede piek volgen, of het kan voor sommige klanten iets langer duren voordat de problemen weg zijn dan voor anderen.