Fall Guys start merkenoorlog op Twitter

    De nieuwe hitgame Fall Guys Ultimate Knockout heeft een ware oorlog losgemaakt op Twitter door middel van een actie voor het goede doel. De ontwikkkelaars van de game laten merken bieden om hun eigen kostuum in de game te krijgen. Het hoogste bod wint en de opbrengst gaat naar het goede doel!

    Op Twitter gaat het enorm snel in de merkenoorlog die Fall Guys Ultimate Knockout heeft ontketend. Waar het Twitteraccount van Fall Guys nu al bijna één miljoen volgers heeft, vliegt ook het bedrag van de bieders snel omhoog. Zo heeft Pique op het moment het hoogste bod met 325.000 dollar.

    Ook Mr. Beast, G2 Esports en Aim Lab brachten eerder een bod uit om ervoor te zorgen dat hun kostuum in de game zou komen. Met nog meer dan een week te gaan, verwachten we dat de teller nog flink zal oplopen waarna een gloednieuw kostuum naar de game zal komen.

    Fall Guys Ultimate Knockout gebruikt Twitter voor hype

    Sinds de release van Fall Guys Ultimate Knockout eerder deze maand op de PlayStation 4 en PC is de game een regelrechte hit geworden. Spelers krijgen maar geen genoeg van het battle royale minigame-festijn.Dit is ook bij de marketingafdelingen van verschillende bedrijven niet onopgemerkt gebleven.

    Deze hopen door middel van deze actie mee te liften op het succes van de game. Dit is niet ongebruikelijk voor games. Zo kun je in Mario Kart 8 Deluxe een aantal Mercedes-wagens vinden.

    Fall Guys

    Verkijgbaar vanaf 4 august 2020

    Meer over deze game
    x

    © 2005 - 2020 XGN B.V. Alle rechten voorbehouden.