Bij
ABN Amro is momenteel een grote
storing aan de gang. In de loop van de ochtend zijn er al meer dan 11.000 meldingen binnengekomen. Zo wordt massaal
via Allestoringen gemeld.
ABN Amro-klanten hebben een vervelende ochtend. Er is namelijk een landelijke storing aan de gang die momenteel voor veel problemen zorgt. Duizenden klanten kunnen momenteel niet internetbankieren. Ook de app is tijdelijk niet beschikbaar.
Op sociale media laat de Nederlandse bank weten dat er sprake is van problemen. Er wordt aan een oplossing gewerkt, maar hoe lang deze op zich laat wachten is nog maar de vraag. Inloggen op de app of via de website gaat er in ieder geval niet inzitten deze ochtend.
Zie hieronder de reactie van ABN Amro op klanten die de
storing melden
Oorzaak ABN Amro storing onduidelijk
Wat er precies mis is bij ABN Amro is momenteel niet duidelijk. De app geeft ook geen helderheid. Hier wordt alleen aangegeven dat er momenteel sprake is van een storing en dat het niet mogelijk is om bankzaken te regelen met de ABN AMRO-app, iDEAL en Internet Banieren.