Wil je vandaag je bankzaken regelen bij de SNS Bank, maar kan je niet inloggen in de app? Dat komt door een vervelende storing die momenteel gaande is bij de Nederlandse bank.
Om je overboekingen te maken of te checken hoeveel geld je op je rekening hebt staan, hoef je anno 2024 niet meer langs de bank te gaan. Sterker nog, dat is vrijwel onmogelijk met de hoeveelheid bankfilialen die zijn gesloten door heel het land. In plaats daarvan kan je eenvoudig je bankzaken regelen via een PC of je smartphone. Met een app heb je no-time toegang tot je bankrekening.
Maar dan moeten die nieuwe manieren natuurlijk wel werken. Momenteel lijkt dat niet het geval te zijn voor de SNS Bank. Via Allestoringen.nl worder namelijk veel meldingen gemaakt van een storing bij de Nederlandse bank. In een paar minuten tijd zijn er op het moment van schrijven al meer dan 400 meldingen binnengekomen van technische problemen.
De klachten gaan voornamelijk over mobiel bankieren. Gebruikers van de bank kunnen niet inloggen op hun account via de app van de SNS Bank. Mobiel bankieren wordt op die manier onmogelijk gemaakt.
Via Twitter wordt er door de SNS Bank zelf nog geen melding gemaakt van een storing. Dat betekent dat de bank zelf mogelijk nog niet op de hoogte is van de problemen. De klachten stromen ook pas net binnen bij Allestoringen. Het betekent dat het nog wel even kan duren voordat de technische problemen voorbij zijn.
Normaal brengt de SNS Bank gebruikers op de hoogte via het Twitter-kanaal wanneer de storing is verholpen. Dat was bijvoorbeeld ook eind juni het geval, toen de bank ook te maken had met een flinke storing en waardoor inloggen in de app niet lukte. Het is dus een goed idee om het social media-kanaal van de SNS Bank in de gaten te houden of door af en toe een nieuwe poging te doen in de app.