Update - ABN-Amro Storing inlogproblemen is opgelost

    Er is sinds een uur een storing bij de ABN-Amro bank waardoor gebruikers te maken krijgen met inlogproblemen. ABN-Amro heeft hierover zelf niets op Twitter geplaatst, maar beantwoordt wel de klachten en vragen van gebruikers op het sociale mediaplatform. Ze weten niet wanneer de storing zal worden opgelost.

    Een tijd geleden werd de eerste klacht behandeld die op Twitter werd geplaatst. Daarin werd nog verteld om de experts van ABN-Amro te bellen op 0900-9216. Hierbij vertelde de klantenservice dat de storing dan naar verwachting snel verholpen moest zijn. Vervolgens heeft de klantenservice van ABN-Amro meerdere keren haar excuses aangeboden voor het ongemak van de storing.

    Steeds meer meldingen

    Momenteel komen er steeds meer meldingen binnen op allestoringen.nl die aangeven dat er problemen zijn met inloggen bij het ABN-Amro internetbankieren. De storing begon volgens allestoringen.nl om 15:52 en is nu nog steeds aan de gang. Momenteel komen er ongeveer 1450 klachten binnen op de website, naast alle berichten op Twitter.

    Veel gebruikers van de bank worden boos van de storingen die regelmatig voorkomen bij de bank, wat te zien is in de reacties onder de storingsmelding van allestoringen.nl. De meeste gebruikers kunnen momenteel wel inloggen bij de app, maar hebben problemen met het inloggen op de website en het online internetbankieren.

    ABN-Amro niet de enige storing

    De meeste storingen komen voor rond de 20e van de maand, omdat dat de periode is wanneer loon vaak wordt overgemaakt naar personeel. Toch lijkt het er echt een week voor te zijn, gezien er gisteren ook een storing was bij de Rabobank. De storing bij de Rabobank is inmiddels verholpen. Het is nog maar afwachten wanneer de inlogproblemen bij ABN-Amro wordt opgelost.

    Hebben jullie ook last van inlogproblemen op de website van ABN-Amro? Wij houden jullie op de hoogte van deze storing.

    Update - Storing opgelost

    De storing die ongeveer twee uur heeft geduurd is inmiddels opgelost. Gebruikers zouden vanaf nu moeiteloos gebruik moeten kunnen maken van de website.

    © 2005 - 2020 XGN B.V. Alle rechten voorbehouden.