Netflix TV aanbod is nooit groot genoeg

    Het Netflix TV aanbod van series en films wordt verder uitgebreid met een aantal nieuwe shows, zoals de documentaire Casting Jonbenet, de serie Orange is the New Black seizoen 5 en de verfilming van Sophia Amoruso’s bestseller Girlboss. Tevens heeft Netflix aangekondigd dat de serie The OA een vervolg krijgt en dat de serie L.O.V.E. een derde seizoen krijgt.

    Verder besteedde Netflix middels een panel aandacht aan haar groeiende wereldwijde aanbod. Als je moet programmeren voor ruim 93 miljoen verschillende mensen met allemaal een eigen smaak, dan kun je nooit ‘te veel’ programma’s maken.

    Netflix TV aanbod

    Internet TV kent geen tijd slot, geen genre en geen geografische grenzen. Zonder deze grenzen is Netflix in staat om te programmeren voor 93 miljoen consumenten wereldwijd. Deze programma’s bestaan uit romantische comedy’s, sciencefiction films, kinderfilm, actiefilms enzovoort.

    Door de grote hoeveelheid aan individuele kijkers is Netflix in staat om veel eigen content te produceren. In 2017 zal meer dan 1.000 uur aan uniek materiaal zoals nieuwe series, films, stand-up comedy en documentaires uitkomen.

    Volgens Ted Sarandos, Chief Content Officer bij Netlix zal het bedrijf nooit een ‘one size fits all’ programmering aannemen of programma’s maken om de late uren op vullen net als bij televisie zenders. Netflix bedient al haar leden op hun eigen manier, met als resultaat dat geen enkele kijkervaring hetzelfde is. Het bedrijf wil voor iedereen iets aanbieden waarvan zij kunnen genieten.

    Het hoofddoel van Netflix met haar unieke Netflix TV aanbod om een gebruikerservaring aan te bieden dat in staat is om de juiste content aan te bieden aan de juiste consument op de juiste tijd. Gedurende de afgelopen tijd heeft Netflix haar algoritmes aangepast en verbeterd om dit mogelijk te maken.

    © 2005 - 2020 XGN B.V. Alle rechten voorbehouden.