Need for Speed screenshots zien er realistisch uit

    De Need for Speed engine van Ghost Games produceert beelden die bijna realiteit kunnen zijn. Pas geleden zagen we de E3 Need for Speed trailer en wisten we hoe realistisch de game eruit zou komen te zien. Als het er in bewegende beelden goed uit ziet, ziet het er op de Need for Speed screenshots nog mooier uit!

    Need for Speed komt op 3 november uit, maar ontwikkelaar Ghost Games heeft nu beelden getoond waarin twee screenshots worden vergeleken met de realiteit. Eén van de foto's uit de realiteit is overdag genomen en de ander 's avonds wanneer het donker is. Nu is echter de vraag welke foto uit de game komt en welke uit de realiteit!

    Need for Speed screenshots vs real-life

    Bryan Alban is de Need for Speed vehicle art director en is verantwoordelijk voor het creeren van de levensechte auto's. Bryan geeft aan het optimale te willen gebruiken uit de Frostbite engine om realistische auto's weer te geven. De vehicle art director zei het volgende:

    Ons doel met het proces is om gebruik te maken van de Physically Based Rendering (PBR) mogelijkheden van de Frostbite engine om accurate real-world materialen, oppervlaktes en belichting te creëeren dat van levensechte visuele kwaliteit is.

    Kan jij onderscheid maken tussen de realistische foto's en de Need for Speed screenshots? Bekijk de bovenstaande foto en laat het ons weten in de comments! Om een impressie te krijgen van Need for Speed, lees je uiteraard de Need for Speed E3 preview!

    Need for Speed

    Verkijgbaar vanaf 5 november 2015

    Meer over deze game

    © 2005 - 2020 XGN B.V. Alle rechten voorbehouden.