Mobiel internet Telfort instellen werkt niet?

    Ben je klant van Telfort en je mobiel internet Telfort instellen werkt niet? Probeer dan eens onze handleiding om je internet weer aan de praat te krijgen.

    Heb je het gevoel alles goed ingesteld te hebben, maar mobiel internet Telfort instellen werkt niet? Neem de volgende stappen door en zorg dat jouw internet weer gaat werken.

    Mobiel internet Telfort instellen werkt niet, volg onze stappen:

    1. Check eerst of je mobiele data wel ingeschakeld is. Mocht je niet weten waar je deze instelling kan vinden, ga dan naar toestelhulp van Telfort voor je specifieke toestel. Staat mobiele data aan? Ga dan naar stap twee.
    2. Staat je mobiele data wel aan en werkt het nog steeds niet? Probeer dan het mobiele internet opnieuw handmatig in te stellen. Check toestelhulp van Telfort voor de juiste instellingen voor jouw telefoon.

      Heb je een iPhone via Telfort? Dan zouden de juiste instellingen automatisch op het toestel moeten staan. Is dit niet het geval dan kun je via iTunes de juiste instellingen op de telefoon laden.

      Sluit je iPhone aan op de PC en installeer zo nodig iTunes en start het programma op. Vervolgens worden dan de Carrier Settings automatisch op het toetsel gezet.
    3. Als laatste moet je het toestel opnieuw opstarten om de nieuwe instellingen te gebruiken.

    Na de herstart zou het internet weer moeten werken. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met Telfort via de virtuele assistent of bel naar 0900-9596 voor 0,50 eurocent per minuut en de gebruikelijke telefoonkosten, het is mogelijk dat je simkaart nog geactiveerd moet worden voor het internet.

    © 2005 - 2020 XGN B.V. Alle rechten voorbehouden.