Mobiel internet KPN instellen werkt niet?

    Mobiel internet KPN instellen werkt niet op je huidige of nieuwe smartphone, dat is erg vervelend? Maar niet getreurt, volg deze handleiding zodat je zo snel mogelijk weer verbinding hebt.

    Alles goed ingesteld, maar je mobiel internet KPN instellen werkt niet? Ga dan aan de slag met onze handleiding en krijg je internet weer aan de praat.

    Mobiel internet KPN instellen werkt niet, probeer het volgende:

    1. Bekijk eerst of je mobiele data wel aan staat. Mocht je niet weten waar je deze instelling kan vinden, ga dan naar toestelhulp van KPN voor jouw toestel. Staat mobiele data wel aan? Volg dan stap twee.
    2. Mocht het zo zijn dat je mobiele data wel ingeschakeld is en toch nog niet werkt, dan kun je dat opnieuw instellen. Bekijk via de toestelhulp van KPN welke manier voor jouw telefoon beschikbaar is.

      Als je een iPhone hebt kun je ook de APN controleren. Deze vindt je als volgt:

      Instellingen -> Mobiel netwerk -> Datanetwerk

      Vul bij APN, 'portalmmm.nl' in, gebruikersnaam en wachtwoord kun je leeg laten. Mocht deze APN niet werken dan kun je altijd ook nog 'prepaidinternet' of 'fastinternet'.
    3. De laatste stap is het opnieuw opstarten van de telefoon zodat je de nieuwe instellingen kan gebruiken.

    Na het herstarten van je telefoon zou alles weer moeten werken. Werkt het mobiele internet nog steeds niet? Neem dan contact op met KPN via de mail of bel naar 0800-0105 / 1200 (lokaal tarief), de mogelijkheid bestaat dat je simkaart niet niet actief is.

    © 2005 - 2020 XGN B.V. Alle rechten voorbehouden.