Call of Duty 2017 setting wordt mogelijk hyperrealistisch

    Call of Duty Black Ops 3 kwam pas november afgelopen jaar uit en Infinity Ward is nog bezig met het nieuwe deel dat eind dit jaar uit zal komen, maar Sledgehammer is al druk bezig met de organisatie en maak van Call of Duty 2017.

    Zoveel wordt duidelijk uit vacatures die Sledgehammer Games de deur uit heeft gedaan. Onder de veertig vacatures, die over het algemeen betrekking hebben op "de nieuwe Call of Duty 2017" game, wordt onder andere een ervaren VFX artist gezocht. Deze persoon moet ervaring hebben met "exceptionele real-time effecten met de focus op het hyperrealisme". Dat we ver in de toekomst gaan reizen met de komende Call of Duty's lijkt hiermee wel bevestigd te zijn. Al is er nog niets officieel aangekondigd.

    Call of Duty 2017 tweede COD game van Sledgehammer

    Dat Sledgehammer Games nu al bezig is met de organisatie van de nieuwe Call of Duty is niets bijzonders. Sledgehammer heeft met Advanced Warfare voor de eerste keer een COD game uitgebracht. Naast Infinity Ward en Treyarch zijn ze sinds 2014 het derde team dat om de beurt een Call of Duty game ontwikkelt.

    Hier is volgens Activision bewust voor gekozen om ontwikkelaars meer tijd te geven om hun nieuwe games te bedenken en vorm te geven. Daarnaast hebben teams langer de tijd om meer DLC en micro-DLC te ontwikkelen. DLC is voor makers het meest interessante als het gaat om winstgevendheid. En natuurlijk om alle fans de best mogelijke ervaring keer op keer te kunnen garanderen.

    Call of Duty: Black Ops III

    Verkijgbaar vanaf 6 november 2015

    Meer over deze game

    © 2005 - 2019 XGN B.V. Alle rechten voorbehouden.