UNIQLO brengt t-shirt collectie van Capcom games uit
Foto: UNIQLO

De t-shirts van Monster Hunter zijn ter ere van het 15-jarig jubileum van de gameserie. In de collectie zit een variatie van 10 kleuren en patronen in de pasvormen XS tot en met XL. Op een van de shirts staat een Fatalis Elder Dragon en op een andere de Rathalos uit de game. Op een andere design staat het jubileum embleem. De prijs is iets minder dan 15 euro.

De tweede collectie is die van Street Fighter. Deze bestaat uit t-shirts met 12 diverse kleuren en patronen. Op de kledingstukken staan onder andere de vechters Ryu en Ken. Verder zijn er ook pixel art afbeeldingen op de shirts gedrukt. Net zoals de andere kledij zijn ze verkrijgbaar in de maten XS tot en met XL en kosten ze iets minder dan 15 euro.

Deel UNIQLO shirts is exclusief

Een deel van de Street Fighter collectie is exclusief gemaakt voor de samenwerking tussen UNIQLO en Capcom. Vanaf 12 maart zijn de verschillende logo's van het kledingbedrijf voor een korte tijd in Street Fighter V zichtbaar. Waar in de game de logo's komen te staan en hoe lang ze daar zullen blijven, is onduidelijk.

UNIQLO is een Japanse retailer die als doel heeft om kleding met nieuwe en unieke waarden te ontwerpen en zo het leven van iedereen, overal ter wereld te verrijken. Het bedrijf heeft in Nederland een winkel in Amsterdam. De nieuwe shirts zijn vanaf 6 mei daar te koop. Daarnaast kan je ze ook online bestellen.

Capcom is, naast Monster Hunter en Street Fighter, bekend van verschillende gameseries zoals Resident Evil en Devil May Cry. Van de laatstgenoemde is op 8 maart Devil May Cry 5 uitgekomen voor de PC, PlayStation 4 en Xbox One. In onze Devil May Cry 5 Review lees je wat we van de game vinden.