Beste Games van dit Moment

It Takes Two Review - Een nieuwe co-op hit?

Co-op games zijn dood. Dat is in vele AAA-games de laatste tien jaar steeds meer de gedachte geworden. Josef Fares’ Hazelight Studios bewees in 2017 met A Way Out al deels het ongelijk en wil met het nieuwe geesteskind It Takes Two nog maar eens laten zien dat er een plek is voor co-op only games. Of hij daarin slaagt, lees je in onze It Takes Two review.

Little Nightmares 2 Review - Nieuw voer voor horrorliefhebbers

Een eng bos, een verlaten ziekenhuis en de giechelende stemmen van kleine kinderen. Allemaal elementen die je zo kippenvel kunnen geven, maar je aan de buis gekluisterd houden in een horrorfilm. Tarsier Studios maakt in Little Nightmares 2 een gezonde mix van deze elementen, gecombineerd met puzzels en platformactie. Het griezelen in Little Nightmares 2 gaat er als een verse smoothie in, maar weet soms ook te frustreren.

MSI Aegis Ti5 Review - Futuristische verschijning

Wie het land van PC-gaming wil betreden kan soms door de bomen het bos niet meer zien. Een bakbeest vinden dat je één keer koopt waarna je jaren ongestoord geniet van de nieuwste games in de allermooiste kwaliteit voelt voor nieuwkomers alsof je in het donker zoekt naar een speld in een hooiberg. Hier wil MSI met de MSI Aegis Ti5 verandering in brengen. Of het nieuwe paradepaardje aanslaat, lees je in onze MSI Aegis Ti5 review.

Crash Bandicoot 4: It’s About Time Review (PS5) – Een upgrade met kanttekeningen

Crash Bandicoot is alweer even terug met een nieuw avontuur op de PlayStation 4. Het laatste avontuur met het buideldier voelde als een klassieker, maar dan vers van de pers. De PS5-upgrade van de game voelt niet zo verfrissend aan, want echt veel verbeteringen komen er niet voorbij.

Hitman 3 Review - Het einde van een tijdperk

Nog één keer mogen we genieten van de open werelden die de nieuwe Hitman games rijk is. Met nieuwe levels, nieuwe gadgets en nieuwe vijanden is Hitman 3 de meest complete game in de serie tot dusver. Waarin dat jarenlange sleutelen heeft geresulteerd, lees je in de Hitman 3 review.

Plants vs Zombies: Battle for Neighborville Review - Plantaardig goed

Plants vs Zombies: Battle for Neighborville maakt de overstap naar het scherm van de Nintendo Switch. Kan de handheld het oorlogsgeweld tussen planten en zombies aan?

DOOM Eternal The Ancient Gods Part Two review – Hamerend einde van epische reeks!

id Software heeft het verhaal van de Doomslayer over twee volledige games én een tweetal DLC's weten te rekken, waarbij de laatste van de uitbreidingen het (tijdelijke) pensioen van Doomguy inluidt. De vraag is dan ook of de demonen-killer een passend einde krijgt, of dat er nét even wat eerder een streep onder deze verhaallijn gezet had moeten worden. In onze DOOM Eternal The Ancient Gods Part Two review lees je waarom we gemengde gevoelens overhouden aan dit slotstuk!

Immortals Fenyx Rising A New God Review – Vooral veel puzzels

Immortals Fenyx Rising is een ontzettend toffe game die je zeker eens gespeeld moet hebben. De game heeft inmiddels een nieuwe uitbreiding gekregen, genaamd A New God. Als je na het uitspelen van Fenyx Rising nog wel wat uitdagende puzzels kan gebruiken, levert dit pakket precies wat je wil. Je krijgt alleen niet echt meer dan een berg puzzels voor je kiezen.

The Outer Worlds: Murder on Eridanos Review

Fans van Outer Worlds hebben er lang op mogen wachten, maar hier is hij dan eindelijk; het laatste stukje DLC. Zelfs geruchten van een vervolg doen onderhand al een halfjaar hun rondes en ook Peril on Gorgon kwam een tijd geleden uit. Omdat jullie al lang op de uitbreiding moesten wachten houden wij jullie niet langer in de spanning. Hieronder volgt onze review.

Hitman 3 Seven Deadly Sins: Greed Review – De een zijn dood is de ander zijn brood!

De nieuwste trilogie van Hitman mag dan wel zijn afgerond met Hitman 3 (wat wij in onze review een prima game vonden), IO Interactive is nog niet klaar met Agent 47. Middels de Seven Deadly Sins DLC zal je terugkeren naar de iconische locaties om wederom aan het moorden te gaan. In onze Hitman 3 Seven Deadly Sins: Greed review lees je of IO Interactive hiermee goud heeft geraakt of zelf een zonde begaat!

Outriders Review – Welkom op Enoch

Outriders is de nieuwe game van People Can Fly, de studio achter Bulletstorm en Square Enix. Deze looter shooter brengt ons op de planeet Enoch, waar jij als Outrider de vrede moet laten terugkeren na een oorlog van meer dan 80 jaar. Samen met twee anderen kun jij aan de slag met een groot arsenaal aan wapens en speciale krachten die iedere Outrider uniek maakt. Maar is de game de moeite waard om een enkeltje naar Enoch te kopen? Je leest het hier in onze Outriders review.

RIDE 4 Review - Too hot to handle?

Racegames zijn er genoeg, maar voor racers op twee wielen kijken we meestal meteen naar het Italiaanse MileStone. Laten die nu net twee motorracers voor PlayStation 5 uitgebracht hebben. Eerder deze maand doken we de modder al in met MXGP2020, nu is het de beurt aan de circuitracer Ride 4. Kan deze ons net zo goed bekoren, of vliegt hij met 300 km per uur uit de bocht?

Twin Mirror Review - Dontnod houdt de spiegel voor

DontNod blinkt uit in episodische, persoonlijke verhalen met bovennatuurlijke verschijnselen. Kan een verhaal zonder episoden én zonder iets bovennatuurlijks toch boeien?

Scott Pilgrim vs The World The Game Review - Complete chaos

In 2020 was dan eindelijk de kogel door de kerk. Hardcore fans van Scott Pilgrim vs The World The Game kregen eindelijk het verlossende woord. Om het 10-jarige jubileum te vieren werd Scott Pilgrim vs. The World: The Game - Complete Edition onthuld. Of de heruitgave in de smaak valt lees je in onze Scott Pilgrim vs. The World: The Game review.

Werewolf the Apocalypse Earthblood Review

Welkom bij de Werewolf the Apocalypse Earthblood review, een game uit de stal van Cyanide Studio. Het klinkt vrij spannend: in de huid kruipen van een wolf en alles om je heen verscheuren. Maar helaas is het een middelmatige game waar je niet meteen de portemonnee voor hoeft te trekken.

Balan Wonderworld Review – Gimme gimme gimme?

Terwijl we wachten op de release van meerdere Final Fantasy games en een nieuwe NieR, vermaakt Square Enix ons even met Balan Wonderworld. De schattige platform avonturen game biedt een laagdrempelig avontuur voor kids, maar voelt op veel vlakken behoorlijk ongeïnspireerd aan. Waarom lees je in deze Balan Wonderworld review!

Monster Energy Supercross 4 Review - Mooie stunt of een harde crash?

Bij motorcross draait het niet om pure snelheid, maar behendigheid en het juiste ritme in gedurfde sprongen vinden. Daarvoor is heel veel oefening nodig, in het geval van Monster Energy Supercross 4 eigenlijk te veel. Moet je de game halen als fan van de sport, laat staan als nieuwkomer? Je leest het in onze review.

© 2005 - 2021 Alle rechten voorbehouden.