Beste Games van dit Moment

Persona 5 Strikers Review - Persona 5 scoort weer!

Met het vliegtuig naar Japan zit er momenteel helaas voorlopig nog niet in, maar Persona 5 Strikers brengt een trip Japan naar ons! In Persona 5 Strikers rijden de Phantom Thieves naar verschillende Japanse steden om met het kwaad in real time action gevechten op de vuist te gaan. Of dit een onvergetelijke reis is, of dat deze trip beter geannuleerd kan worden lees je in onze Persona 5 Strikers review.

Monster Hunter Rise Review - Jagen op de Switch!

Het is bijna zover! Binnenkort kunnen fans aan de slag met Monster Hunter Rise. De serie bestaat al een lange tijd en het had een zekere cultstatus, maar sinds World is het echt doorgebroken tot de mainstream. Ben je benieuwd wat Capcom deze keer te bieden heeft? Lees dan gauw verder!

MSI Aegis Ti5 Review - Futuristische verschijning

Wie het land van PC-gaming wil betreden kan soms door de bomen het bos niet meer zien. Een bakbeest vinden dat je één keer koopt waarna je jaren ongestoord geniet van de nieuwste games in de allermooiste kwaliteit voelt voor nieuwkomers alsof je in het donker zoekt naar een speld in een hooiberg. Hier wil MSI met de MSI Aegis Ti5 verandering in brengen. Of het nieuwe paradepaardje aanslaat, lees je in onze MSI Aegis Ti5 review.

Bravely Default II Review - Meer dan gewoon goed

Met Bravely Default II grijpt Claytechworks terug op het concept dat het origineel op de 3DS zo geliefd maakte. Maar kan deze terugkeer op de modernere hardware van de Switch ons nog steeds betoveren?

The Outer Worlds: Murder on Eridanos Review

Fans van Outer Worlds hebben er lang op mogen wachten, maar hier is hij dan eindelijk; het laatste stukje DLC. Zelfs geruchten van een vervolg doen onderhand al een halfjaar hun rondes en ook Peril on Gorgon kwam een tijd geleden uit. Omdat jullie al lang op de uitbreiding moesten wachten houden wij jullie niet langer in de spanning. Hieronder volgt onze review.

Werewolf the Apocalypse Earthblood Review

Welkom bij de Werewolf the Apocalypse Earthblood review, een game uit de stal van Cyanide Studio. Het klinkt vrij spannend: in de huid kruipen van een wolf en alles om je heen verscheuren. Maar helaas is het een middelmatige game waar je niet meteen de portemonnee voor hoeft te trekken.

© 2005 - 2021 Alle rechten voorbehouden.