Beste Games van dit Moment

Doom Eternal: The Ancient Gods DLC Review – Niemand is veilig voor Doomguy!

De Doomslayer keerde met Doom Eternal knallend terug en schopte de konten van zowel demonen als engelen. Met de release van Doom Eternal: The Ancient Gods part 1 mag Doomguy wederom terugkeren om het eerste deel van de laatste loodjes te leggen. In onze review lees je of dat uitbreidings-avontuur net zo’n succes is als Eternal zelf!

Spider-Man Miles Morales Review - Nieuwe generatie

Toen in 2018 de uitstekende Marvel’s Spider-Man werd afgeleverd door Insomniac Games bleven fans achter met meerdere cliffhangers en de vraag wanneer hoe lang een vervolg uitbleef. Twee jaar later verrast de studio vriend en vijand met een compleet nieuw Spidey-avontuur met Peters protege Miles Morales in de hoofdrol. Of de jonge leerling op zichzelf kan staan in dit avontuur op de PlayStation 5, lees je in onze Spider-Man Miles Morales review.

Dragon Quest XI S Review - De definitieve versie?

Inmiddels is er bijna geen gamer meer die nog niet heeft gehoord van Dragon Quest XI S. De game die in 2017 verscheen kreeg in 2019 een speciale, vernieuwde versie voor de Switch. Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age - Definitive Edition is de naam van de game en die is na een jaar exclusiviteit nu ook eindelijk op de PlayStation 4, Xbox One en PC speelbaar. Of de game nog steeds een pareltje is, lees je in onze Dragon Quest XI S review.

PlayStation 5 Review - Sony toont ballen

Kleuren mooier van het beeld laten spatten via betere hardware kan iedereen, maar aan het roer gaan staan om vernieuwing in gaming te introduceren: dat vraagt om lef. Voor Sony is het de insteek van de PlayStation 5. In onze PlayStation 5 review lees je of al die nieuwe, futuristische features het schip in de goede richting sturen.

Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 Review - Weer aan de top

Een skateboard onder de arm, een walkman met punk/rock en schaafplekken van top tot teen; het is een typisch beeld van de eind jaren negentig. De legendarische Birdman zag de piek van zijn carrière en kreeg zelfs zijn eigen gamereeks: Tony Hawk’s Pro Skater. Anno 2020 is het eindelijk tijd voor een complete remake van Tony Hawk’s Pro Skater 1+2. Of de gameplay in een nieuw jasje anno 2020 nog werkt, lees je in onze Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 review!

Assassin's Creed Valhalla Review - De third party aftrap op next-gen

Elke paar jaar pakt Ubisoft de geschiedenisboeken er weer bij om ons mee te nemen naar een ander tijdperk. Dit jaar lijkt die ontsnapping naar een oude wereld meer welkom dan ooit, want hele dagen binnen zitten is geen pretje. Gelukkig hebben we een soort animus met Assassin's Creed Valhalla. Hoe de game erin hakt op de oude én nieuwe consoles lees je in deze review!

Crash Bandicoot 4 It's About Time Review - Overgoten met een 2020 sausje!

Crash Bandicoot is terug. Dat werd wel eens tijd! In een knotsgek avontuur mogen we weer tal van levels doorlopen waarin we stappen maken in het dwarsbomen van het Neo Cortex zijn duivelse plannetjes. Crash Bandicoot 4 It’s About Time komt dicht in de buurt van wat de klassieke PlayStation games allemaal voor elkaar wisten te krijgen. Ja, dit avontuur is gaaf om te doorlopen!

Marvel's Spider-Man Remastered Review - Waardige grafische update

Het origineel van Marvel's Spider-Man kwam twee jaar geleden pas uit, toch is er nu al een remaster beschikbaar voor de PS5. Helaas is de remaster alleen beschikbaar als je de Ultimate Edition van Spider-Man Miles Morales aanschaft. Wij zijn toch even gaan kijken naar wat voor nieuws de remaster allemaal te bieden heeft.

MSI Aegis Ti5 Review - Futuristische verschijning

Wie het land van PC-gaming wil betreden kan soms door de bomen het bos niet meer zien. Een bakbeest vinden dat je één keer koopt waarna je jaren ongestoord geniet van de nieuwste games in de allermooiste kwaliteit voelt voor nieuwkomers alsof je in het donker zoekt naar een speld in een hooiberg. Hier wil MSI met de MSI Aegis Ti5 verandering in brengen. Of het nieuwe paradepaardje aanslaat, lees je in onze MSI Aegis Ti5 review.

Wasteland 3 Review - De postapocalytische kou in

Het eerste deel in de Wasteland serie stamt al uit 1988. Inmiddels heeft ontwikkelaar InXile de smaak te pakken en volgt na het tweede deel uit 2014 nu al deel drie. Is de serie nog steeds de moeite waard of laat de game je in de kou staan? Reis mee naar het koude Colorado.

Hitman 3 Review - Het einde van een tijdperk

Nog één keer mogen we genieten van de open werelden die de nieuwe Hitman games rijk is. Met nieuwe levels, nieuwe gadgets en nieuwe vijanden is Hitman 3 de meest complete game in de serie tot dusver. Waarin dat jarenlange sleutelen heeft geresulteerd, lees je in de Hitman 3 review.

Kingdoms of Amalur Re-Reckoning Review – Een koopje

Oude games krijgen de afgelopen jaren regelmatig een nieuw leven met opgepoetst uiterlijk en andere verbeteringen. Kingdoms of Amalur was acht jaar geleden al een prima game, waarin herrijzing uit de dood een aftrap was voor een enorme RPG. Nu herrijst dat avontuur beter dan ooit uit de dood in de Re-Reckoning editie, maar helaas herrijzen oude kwaaltjes ook mee.

Nickelodeon Kart Racers 2: Grand Prix Review – Goede kartgame

Maximum Games scheurt je huisgamer binnen met het tweede deel van Nickelodeon Kart Racers. Of je nu kiest voor SpongeBob Squarepants, The Turtles of andere Nickelodeon helden, het plezier spat eraf. Een goede racegame waarin bewezen wordt dat niet alle fun begint met een Mario-naam in de titel. Je leest er alles over in deze Nickelodeon Kart Racers 2: Grand Prix review.

Sackboy: A Big Adventure Review - Glorieuze terugkeer van ons geliefde zakpoppetje

Nintendo heeft Mario, Microsoft heeft Master Chief. Sony heeft lang gezocht naar een vergelijkbare iconische figuur. Snake, Kratos en Nathan Drake streden erom, maar uiteindelijk viel de eer te beurt aan Sackboy, een vrolijk, ietwat stoffig zakpoppetje en de slogan “Play, Create, Share”. Nadat Sackboy zijn kunsten mocht vertonen op de handhelds en PS3 en PS4, verschoof echter de aandacht van Sony naar een nieuwe held en werd Sackboy bruut ingeruild voor Astro, de hippere, glanzende robot. Maar Sackboy zou Sackboy niet zijn als hij bij de pakken neer zou gaan zitten, dus nu, bij de lancering van de PlayStation 5 is hij terug, pluiziger en vrolijker dan ooit!

Star Wars Squadrons Review - Een ware droomvlucht?

Wie van Star Wars houdt, heeft vast wel eens de droom gehad om met lightsaber het universum te redden. Sommigen dromen ervan om met lightsaber in hand ten strijde te trekken tegen het kwaad. Anderen doen dit liever vanuit de cockpit van een X-Wing of TIE Fighter. Laatstgenoemde staat centraal in Star Wars Squadrons en of die droom goed vervuld wordt, lees je in onze Star Wars Squadrons Review.

Yakuza Like a Dragon Review – Geen brawler meer, maar een RPG

Heel wat harten zijn gebroken toen het na zes delen over was met de avonturen van Kazuma Kiryu. De jongen, met een draak als tattoo op zijn rug, nam ons mee naar hartveroverende games. Verhalen die geregeld goed waren voor een lach en een traan. De vraag is of de nieuwe protagonist, Ichiban Kasuga, ons net zo kan beroeren in een nieuw Yakuza deel. Dit is de Yakuza Like a Dragon review.

Amnesia: Rebirth Review – Wedergeboren in de duisternis

Het is precies tien jaar geleden sinds spelers het donkere kasteel van Brennenburg moesten doortrekken in The Dark Descent. Nu is Frictional Games terug met een direct vervolg op de befaamde titel en is het tijd om verdwaald te raken in de bloedhete woestijn van Algerije.

Fuser Review - Tijd voor een feestje!

Mis jij feesten met je vrienden op festivals? Logisch natuurlijk, maar gezien het coronavirus nog lang niet weg is, blijft het voor nu een spijtige realiteit waarin we leven. Toch is er misschien wel een oplossing in de vorm van Fuser. Of deze ritmische feestgame festivals kan vervangen lees je in onze Fuser review!

Puyo Puyo Tetris 2 Review – Puzzelen als een malle!

Tetris is een wereldwijd bekend fenomeen. Blokjes stapelen is al jaren populair en er zijn dan ook talloze varianten van, zoals Puyo Puyo wat net wat anders werkt . De puzzelgames kruisten zich eerder al voor een vermakelijke mix, maar zijn nu weer terug om nog flink wat uitdaging te bieden in één schattige mix. Hoewel dit garant staat voor urenlang vermaak, zijn er wel wat blokjes in de verkeerde rij geplaatst.

The Pathless Review – Brengt niks nieuws, maar is wel tof

Waar ontwikkelaar Giant Squid je eerder een enorme oceaan vol bijzondere wezens liet verkennen in Abzû, mag je nu een mysterieuze wereld redden van de ondergang. The Pathless is een open- wereld puzzlegame die je alle vrijheid geeft die je maar kan wensen, maar brengt niet echt iets nieuws met zich mee.

Call of Duty: Black Ops Cold War Review – Ouderwets knallen

Twee jaar geleden kwamen Activision en Treyarch met de titel Call of Duty: Black Ops 4. Wat ons toen verbaasde was dat een singleplayer campaign nergens te vinden was. Hier werd de focus gelegd op multiplayer en Battle Royale. Ditmaal keert de Black Ops-franchise terug naar zijn oude, maar vertrouwde verleden: Een singleplayer, multiplayer en zombies-modus. In onze Call of Duty: Black Ops Cold War review lees je of dit een schot in de roos is of een losse flodder uit je speelgoedwapen.

DiRT 5 Review - Toe aan indrukwekkende next-gen games

Codemasters heeft rally teruggebracht naar chaotische races en arcade gameplay. Weet de serie met DiRT 5 op de huidige generatie consoles indruk te maken? Je leest het in deze DiRT 5 review.

FIFA 21 Review – Career Mode als reddende engel

Het is het moment van het jaar waar menig voetbalfan op heeft zitten wachten. FIFA 21 is hier. Met steeds meer wedstrijden zonder publiek, is FIFA 21 een manier om even te ontsnappen van alle coronaregels. In onze review van FIFA 21 lees je of de game een schot in de roos is, of juist een poeier uit het stadion.

Kingdom Hearts Melody of Memory Review - Op herhaling

Kingdom Hearts heeft als serie één vaste regel. Ieder jaar moet er wel een game verschijnen, anders is het jaar mislukt. Dit jaar is de eer aan Kingdom Hearts Melody of Memory om fans en nieuwkomers te verblijden. Of de keuze voor een rhythm game de juiste was, lees je in onze Kingdom Hearts Melody of Memory review.

Little Hope Review – Griezelen in een spookstad!

Het is weer de tijd van het jaar. Halloween is gearriveerd. Supermassive Games komt daarmee op het perfecte tijdstip met een nieuwe horrortitel. Dit keer komen de ontwikkelaars met Little Hope, de tweede toevoeging aan The Dark Pictures Anthology.

© 2005 - 2021 XGN B.V. Alle rechten voorbehouden.