Beste Games van dit Moment

Demon’s Souls Review - Moderne klassieker

Wie had in 2009 gedacht dat een kleine exclusive op de PlayStation 3 een compleet nieuw genre zou creëren. Sony zag het zelfs niet eens voor zich, gezien Demon’s Souls op de PS3 buiten Japan niet door de PlayStation-maker werd uitgegeven. Nu, meer dan tien jaar later, is de cultklassieker terug in een modern jasje als launchgame voor de PlayStation 5. Of de complete remake van Bluepoint Games in de smaak valt, lees je in onze Demon’s Souls review.

Doom Eternal: The Ancient Gods DLC Review – Niemand is veilig voor Doomguy!

De Doomslayer keerde met Doom Eternal knallend terug en schopte de konten van zowel demonen als engelen. Met de release van Doom Eternal: The Ancient Gods part 1 mag Doomguy wederom terugkeren om het eerste deel van de laatste loodjes te leggen. In onze review lees je of dat uitbreidings-avontuur net zo’n succes is als Eternal zelf!

Spider-Man Miles Morales Review - Nieuwe generatie

Toen in 2018 de uitstekende Marvel’s Spider-Man werd afgeleverd door Insomniac Games bleven fans achter met meerdere cliffhangers en de vraag wanneer hoe lang een vervolg uitbleef. Twee jaar later verrast de studio vriend en vijand met een compleet nieuw Spidey-avontuur met Peters protege Miles Morales in de hoofdrol. Of de jonge leerling op zichzelf kan staan in dit avontuur op de PlayStation 5, lees je in onze Spider-Man Miles Morales review.

Dragon Quest XI S Review - De definitieve versie?

Inmiddels is er bijna geen gamer meer die nog niet heeft gehoord van Dragon Quest XI S. De game die in 2017 verscheen kreeg in 2019 een speciale, vernieuwde versie voor de Switch. Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age - Definitive Edition is de naam van de game en die is na een jaar exclusiviteit nu ook eindelijk op de PlayStation 4, Xbox One en PC speelbaar. Of de game nog steeds een pareltje is, lees je in onze Dragon Quest XI S review.

PlayStation 5 Review - Sony toont ballen

Kleuren mooier van het beeld laten spatten via betere hardware kan iedereen, maar aan het roer gaan staan om vernieuwing in gaming te introduceren: dat vraagt om lef. Voor Sony is het de insteek van de PlayStation 5. In onze PlayStation 5 review lees je of al die nieuwe, futuristische features het schip in de goede richting sturen.

Marvel's Spider-Man Remastered Review - Waardige grafische update

Het origineel van Marvel's Spider-Man kwam twee jaar geleden pas uit, toch is er nu al een remaster beschikbaar voor de PS5. Helaas is de remaster alleen beschikbaar als je de Ultimate Edition van Spider-Man Miles Morales aanschaft. Wij zijn toch even gaan kijken naar wat voor nieuws de remaster allemaal te bieden heeft.

MSI Aegis Ti5 Review - Futuristische verschijning

Wie het land van PC-gaming wil betreden kan soms door de bomen het bos niet meer zien. Een bakbeest vinden dat je één keer koopt waarna je jaren ongestoord geniet van de nieuwste games in de allermooiste kwaliteit voelt voor nieuwkomers alsof je in het donker zoekt naar een speld in een hooiberg. Hier wil MSI met de MSI Aegis Ti5 verandering in brengen. Of het nieuwe paradepaardje aanslaat, lees je in onze MSI Aegis Ti5 review.

Bakugan: Champions of Vestroia Review - Grote dino-robots in een klein bolletje

Vreemde wezens in bolletjes, waar kinderen onderling mee trainen en vechten, in de hoop de beste trainer, oh nee, brawler te worden: het is duidelijk waar Bakugan de mosterd vandaan haalt. Toch doet de game dingen anders dan het grote Pokémon. Is het genoeg om de game op eigen benen te laten staan?

Kingdoms of Amalur Re-Reckoning Review – Een koopje

Oude games krijgen de afgelopen jaren regelmatig een nieuw leven met opgepoetst uiterlijk en andere verbeteringen. Kingdoms of Amalur was acht jaar geleden al een prima game, waarin herrijzing uit de dood een aftrap was voor een enorme RPG. Nu herrijst dat avontuur beter dan ooit uit de dood in de Re-Reckoning editie, maar helaas herrijzen oude kwaaltjes ook mee.

Star Wars Squadrons Review - Een ware droomvlucht?

Wie van Star Wars houdt, heeft vast wel eens de droom gehad om met lightsaber het universum te redden. Sommigen dromen ervan om met lightsaber in hand ten strijde te trekken tegen het kwaad. Anderen doen dit liever vanuit de cockpit van een X-Wing of TIE Fighter. Laatstgenoemde staat centraal in Star Wars Squadrons en of die droom goed vervuld wordt, lees je in onze Star Wars Squadrons Review.

Yakuza Like a Dragon Review – Geen brawler meer, maar een RPG

Heel wat harten zijn gebroken toen het na zes delen over was met de avonturen van Kazuma Kiryu. De jongen, met een draak als tattoo op zijn rug, nam ons mee naar hartveroverende games. Verhalen die geregeld goed waren voor een lach en een traan. De vraag is of de nieuwe protagonist, Ichiban Kasuga, ons net zo kan beroeren in een nieuw Yakuza deel. Dit is de Yakuza Like a Dragon review.

Hyrule Warriors: Age of Calamity Review - Geslaagde strijd, maar niet zonder slag of stoot

Wie The Legend of Zelda: Breath of the Wild heeft gespeeld weet dat aan het begin van dat spel Link wakker wordt met een flinke kater. Dit komt niet door de drank, maar omdat hij wakker wordt in een compleet verwoest en verwilderd Hyrule, nadat hij de voorgaande strijd met Ganon velor. Hoe heeft dat zo kunnen escaleren? Je leest het in onze Hyrule Warriors: Age of Calamity review.

The Pathless Review – Brengt niks nieuws, maar is wel tof

Waar ontwikkelaar Giant Squid je eerder een enorme oceaan vol bijzondere wezens liet verkennen in Abzû, mag je nu een mysterieuze wereld redden van de ondergang. The Pathless is een open- wereld puzzlegame die je alle vrijheid geeft die je maar kan wensen, maar brengt niet echt iets nieuws met zich mee.

Call of Duty: Black Ops Cold War Review – Ouderwets knallen

Twee jaar geleden kwamen Activision en Treyarch met de titel Call of Duty: Black Ops 4. Wat ons toen verbaasde was dat een singleplayer campaign nergens te vinden was. Hier werd de focus gelegd op multiplayer en Battle Royale. Ditmaal keert de Black Ops-franchise terug naar zijn oude, maar vertrouwde verleden: Een singleplayer, multiplayer en zombies-modus. In onze Call of Duty: Black Ops Cold War review lees je of dit een schot in de roos is of een losse flodder uit je speelgoedwapen.

Watch Dogs Legion Review - Speel als iedereen

We hebben eindelijk kunnen genieten van Watch Dogs Legion. De game zou namelijk al eerder uitkomen, maar werd uitgesteld. Nu is het tijd om volop te hacken in het ietwat dystopische Londen van de toekomst. Is Watch Dogs Legion de moeite waard om te spelen? Of kun je deze beter aan de zijlijn laten staan? Je leest het hier in onze Watch Dogs Legion review.

Cyberpunk 2077 Review - Meesterwerk met nodige problemen

Cyberpunk 2077 is eindelijk uit. Na lang gewacht te hebben en nadat de game ontelbare keren is uitgesteld, kunnen we eindelijk aan de slag met de avonturen in Night City. Nu is de vraag: maakt Cyberpunk 2077 de hype waar? Je ontdekt het in onze Cyberpunk 2077 review.

Godfall Review - De eerste echte looter-slasher

Godfall is een van de PlayStation 5 launch titels, die er zeker prachtig uitziet. De graphics van de game voldoen aan de hoge PS5-verwachtingen. De makers van Godfall wilden een nieuw genre in de gamewereld brengen door te komen met de zogenoemde looter-slasher. Of de PS5 launchtitel een aanrader is lees je in onze Godfall review.

The Outer Worlds: Peril on Gorgon Review - Detective-tijd!

Een tijdje geleden kwam de eerste uitbreiding voor The Outer Worlds uit. Peril on Gorgon, zoals de uitbreiding heet, voegt een nieuw gebied en verhaal toe. Wij kregen een PS4 code toegestuurd, dus die hebben we lekker zitten spelen. En speciaal voor jullie laten we ook nog eens weten wat we ervan vonden.

© 2005 - 2021 XGN B.V. Alle rechten voorbehouden.