Beste Games van dit Moment

Persona 5 Strikers Review - Persona 5 scoort weer!

Met het vliegtuig naar Japan zit er momenteel helaas voorlopig nog niet in, maar Persona 5 Strikers brengt een trip Japan naar ons! In Persona 5 Strikers rijden de Phantom Thieves naar verschillende Japanse steden om met het kwaad in real time action gevechten op de vuist te gaan. Of dit een onvergetelijke reis is, of dat deze trip beter geannuleerd kan worden lees je in onze Persona 5 Strikers review.

Monster Hunter Rise Review - Jagen op de Switch!

Het is bijna zover! Binnenkort kunnen fans aan de slag met Monster Hunter Rise. De serie bestaat al een lange tijd en het had een zekere cultstatus, maar sinds World is het echt doorgebroken tot de mainstream. Ben je benieuwd wat Capcom deze keer te bieden heeft? Lees dan gauw verder!

MSI Aegis Ti5 Review - Futuristische verschijning

Wie het land van PC-gaming wil betreden kan soms door de bomen het bos niet meer zien. Een bakbeest vinden dat je één keer koopt waarna je jaren ongestoord geniet van de nieuwste games in de allermooiste kwaliteit voelt voor nieuwkomers alsof je in het donker zoekt naar een speld in een hooiberg. Hier wil MSI met de MSI Aegis Ti5 verandering in brengen. Of het nieuwe paradepaardje aanslaat, lees je in onze MSI Aegis Ti5 review.

Ghost ’N Goblins Resurrection Review – Opgestaan uit het graf

Stel je voor: het is 1985 en de arcadehal is net uitgerust met de nieuwste platformer genaamd Ghost ’n Goblins. Het vermakelijke, maar korte avontuur klopt je zakgeld razendsnel uit je zak, maar blijft voor altijd in je geheugen gegrift staan. Nu, bijna 35 jaar later, is het tijd voor de wederopstanding van de franchise. De continues zijn weg, maar het arcadegevoel blijft in Ghost ’N Goblins Resurrection.

DOOM Eternal The Ancient Gods Part Two review – Hamerend einde van epische reeks!

id Software heeft het verhaal van de Doomslayer over twee volledige games én een tweetal DLC's weten te rekken, waarbij de laatste van de uitbreidingen het (tijdelijke) pensioen van Doomguy inluidt. De vraag is dan ook of de demonen-killer een passend einde krijgt, of dat er nét even wat eerder een streep onder deze verhaallijn gezet had moeten worden. In onze DOOM Eternal The Ancient Gods Part Two review lees je waarom we gemengde gevoelens overhouden aan dit slotstuk!

Immortals Fenyx Rising A New God Review – Vooral veel puzzels

Immortals Fenyx Rising is een ontzettend toffe game die je zeker eens gespeeld moet hebben. De game heeft inmiddels een nieuwe uitbreiding gekregen, genaamd A New God. Als je na het uitspelen van Fenyx Rising nog wel wat uitdagende puzzels kan gebruiken, levert dit pakket precies wat je wil. Je krijgt alleen niet echt meer dan een berg puzzels voor je kiezen.

The Pathless Review – Brengt niks nieuws, maar is wel tof

Waar ontwikkelaar Giant Squid je eerder een enorme oceaan vol bijzondere wezens liet verkennen in Abzû, mag je nu een mysterieuze wereld redden van de ondergang. The Pathless is een open- wereld puzzlegame die je alle vrijheid geeft die je maar kan wensen, maar brengt niet echt iets nieuws met zich mee.

The Outer Worlds: Murder on Eridanos Review

Fans van Outer Worlds hebben er lang op mogen wachten, maar hier is hij dan eindelijk; het laatste stukje DLC. Zelfs geruchten van een vervolg doen onderhand al een halfjaar hun rondes en ook Peril on Gorgon kwam een tijd geleden uit. Omdat jullie al lang op de uitbreiding moesten wachten houden wij jullie niet langer in de spanning. Hieronder volgt onze review.

Werewolf the Apocalypse Earthblood Review

Welkom bij de Werewolf the Apocalypse Earthblood review, een game uit de stal van Cyanide Studio. Het klinkt vrij spannend: in de huid kruipen van een wolf en alles om je heen verscheuren. Maar helaas is het een middelmatige game waar je niet meteen de portemonnee voor hoeft te trekken.

© 2005 - 2021 Alle rechten voorbehouden.