Foto: Activision

1. Verhaal is te mager

Aan het verhaal van Destiny 2 ontbreekt iets. De campaign van Forsaken was in principe prima, alleen die ontbrak diepgang. Het vermoorden van Cayde-6 was een stap in de goede richting, maar na het verslaan van de barons en prins Uldren hield het op. De raid was interessant, boeiend en gaf een goede plotwending. Het grote verschil tussen Forsaken en alle voorgaande uitbreidingen is dat je in Forsaken geen beest/monster als vijand hebt, maar een mens. Na het spelen van de campaign houdt het op; er zijn daarna geen extra verhalen meer te ontdekken.

Het verhaal is te hol en is in vergelijking met games als The Witcher 3, Mass Effect en God of War te mager. Bungie heeft met Forsaken geprobeerd dat gat op te vullen met verhalen die je kunt vinden in de grote wereld van Destiny 2. Alleen die verhalen zijn niet speelbaar. Het is niet zo dat het verhaal niet interessant is, het is alleen te kort. Net als je geïnvesteerd begint te raken, houdt het verhaal op. Er had zo veel meer ingezeten, want Destiny 2 is een game met prachtige werelden, personages en een perfecte schietervaring.

Destiny 2 features die wij graag anders willen zien

Dit waren de tien bestaande features in Destiny 2 die we graag anders hadden willen zien. Wat vind jij van Destiny 2? Ben je het eens met onze keuzes of heb je een hele andere mening? Laat het ons weten in de reacties!