Oud 08 februari 2012, 13:17   #1
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Zelf Gemaakt Playstation 3 Theme

Hey mensen,

Heb me een week bezig gehouden met het maken van een eigen PS3 thema, deze keer Bioshock, meer bepaald "Bioshock Apartment Theme". Als je me een plezier wilt doen, download het dan eens en laat me weten wat je er van denkt. Daarna kan je het nog altijd verwijderen natuurlijk. Het thema heeft zowel een Standard-Definition als een High-Definition achtergrond mogelijkheid.

De link naar het thema

http://www.ps3-themes.com/gaming/bio...ent-theme.html

Voorbeeld achtergrond zonder iconen

Voorbeeld achtergrond met iconen

Hoe download je een PS3 Theme

Je gaat via je browser op je PS3 naar www.ps3-themes.com en zoekt daar naar een thema, desnoods specificeer je je zoekopdracht. Vervolgens open je de pagina waar het thema te downloaden is en nadat het voltooid is kan je het thema gebruiken op je PS3.

Hoe maak je een PS3 Theme

1) Download de PS3 Theme Builder van www.ps3-themes.com. Deze bestaat momenteel uit drie versies die je allemaal moet downloaden: 2.5, 3.0 & 4.0.

2) Installeer alles op je computer en vul alle gegevens in.

3) Indien mogelijk download je ook Xcross Media Simulator. Deze zorgt ervoor dat je een exacte vertoning van je thema kan zien zoals dat zou zijn op je PS3.

4) Volg de volgende stappen om een thema te maken eens je de builder opent.

- Gebruik de stappen uit de volgende Youtube Video (zelf ook gebruikt). Indien je afbeeldingen moet resizen, stel ik voor www.picnik.com te gebruiken of Photoshop en dergelijke.

You Tube
Oud 08 februari 2012, 13:58   #2
smitje2906
XGN Punten: 110
Junior Member

smitje2906's avatar

Rep kracht: 0 smitje2906 moet hopen dat hij zijn leven betert
ik heb het ook al eens geeprobeerd, maar gelukkig heb jij meer succes dan mij :p
zal hem zo wel downloaden, nice
Oud 08 februari 2012, 15:53   #3
PS3TheBest
XGN Punten: 2248
Geen Nieuwkomer

PS3TheBest's avatar

Rep kracht: 10 PS3TheBest zal snel beroemd worden
cool,ik download altijd thema's van die site. Ik zal deze ook wel even downloaden
Oud 08 februari 2012, 16:46   #4
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Ik kaap zo de PS3 terug om hem te checken voor je.

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08 februari 2012, 16:51   #5
Masaki180
XGN Punten: 243
Member

Masaki180's avatar

Rep kracht: 0 Masaki180 is op de goede weg
Ziet er nice uit! Volgens mij heb je een nieuw tijdverdrijf
Masaki180 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2012, 00:30   #6
LunaSense
XGN Punten: 2312
^^

LunaSense's avatar

Rep kracht: 9 LunaSense zal snel beroemd worden
Ik had vroeger wel eens een hele vette theme gemaakt. Echter is mijn PS3 40gb FAT toen verkocht voor een nieuwe 320gb, en mijn laptop aantal maanden geleden totaal gecrashed. Ben het thema dus kwijt. Zonde van het werk.
Oud 01 april 2012, 16:04   #7
DominusNL
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Bump voor mezelf. Kan ik hem zo makkelijker terugvinden. Ja, ik ga zo ook even knutselen. Eens kijken wat ervan komt.

Oud 01 april 2012, 16:07   #8
MrSoKoLoV
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DominusNL Bekijk bericht
Bump voor mezelf. Kan ik hem zo makkelijker terugvinden. Ja, ik ga zo ook even knutselen. Eens kijken wat ervan komt.
Ik verwacht een prachtig werk omtrent Demon Souls van jou Dominus, laat maar zien wat je kan!
Oud 01 april 2012, 18:01   #9
inva1337
XGN Punten: 3025
Extreem Forum Gebruiker

inva1337's avatar

Rep kracht: 22 inva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijn
Leuk, denk dat ik ook even ga knutselen komende week of volgende week.
Thema's...... Skyrim, Borderlands 2 of The Walking Dead ook al heeft het niks met de ps3 te maken .

inva1337 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01 april 2012, 19:28   #10
DominusNL
Rawr.

DominusNL's avatar

Ik krijg de plaatjes niet op juiste grootte gevonden. Lame.

Oud 01 april 2012, 20:55   #11
MrSoKoLoV
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Citaat:
Ik krijg de plaatjes niet op juiste grootte gevonden. Lame.
Wat is het probleem juist Dominus? Ik ging bijvoorbeeld opzoek naar trophies van Bioshock 1 & 2 en koos degene die ik goed vond staan bij bepaalde categorieën. Vervolgens ging ik naar Picnik (sluit 19 april helaas) en deed "Resize", deed Save, en had meteen de juiste grote.

http://www.picnik.com/
Oud 01 april 2012, 21:41   #12
DominusNL
Rawr.

DominusNL's avatar

Ah, ik kon geen fatsoenlijke resizer vinden. Ik zal zo de jouwe even checken. Wie weet lukt het dan.

Oud 01 april 2012, 22:20   #13
Darkness
XGN Punten: 4811
Editor

Darkness's avatar

Rep kracht: 23 Darkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemd
Ik heb er ooit eens een van The Darkness gemaakt Weet nog wel dat ik uren bezig was met geluidsfragmenten te verzamelen en dat ik die achteraf maar niet werkend kreeg.
Oud 01 april 2012, 23:01   #14
DominusNL
Rawr.

DominusNL's avatar

Hoe kom ik aan de standaard icoontjes?

Oud 02 april 2012, 12:24   #15
MrSoKoLoV
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Citaat:
Hoe kom ik aan de standaard icoontjes?
Je bedoeld die van de PS zelf? Euhm, die heb ik zelf niet gebruikt, maar volgens mij wordt het wel uitgelegd waar je ze kan vinden in de youtube video hier in het topic.

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten