Oud 17 maart 2011, 21:53   #346
GKillerX
XGN Punten: 2615
Editor

GKillerX's avatar

Rep kracht: 18 GKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekend
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lolmutsen Bekijk bericht
@ ''Ik weet wel zeker van niet '''

Dat is nog altijd een mening hé

@ ''Het is maar goed dat je "(ik)denk" er voor zet''

Ga je nu serieus vertellen dat jullei van de kleuren rood en wit afgaan?
Wel goed lezen ik doelde bij opmerking 1 op:
Citaat:
ik hoop niet dat 3.0 tegen gaat vallen
(ik weet wel zeker van niet)

Nummero 2:
Citaat:
denk niet dat ze het uiterlijk van de site snel zullen veranderen
(dit zal, zoals fablex anders worden, kleuren zullen het zelfde blijven)
Oud 17 maart 2011, 21:54   #347
q4roel
XGN Punten: 3578
Forum-Koning

q4roel's avatar

Rep kracht: 17 q4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zich
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GKillerX Bekijk bericht
(dit zal, zoals fablex anders worden
Wat? Is fablex anders geworden?
Oud 17 maart 2011, 21:57   #348
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GKillerX Bekijk bericht
(Dit zal, zoals fablex al zei, anders worden. De kleuren zullen hetzelfde blijven.)
*Fixed!*

He bah. Moet ik de joke van Roel weer verpesten.

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2011, 22:06   #349
fablex
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin

fablex's avatar

Rep kracht: 10 fablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door q4roel Bekijk bericht
Wat? Is fablex anders geworden?
Met de lancering van de nieuwe site krijgt de gehele redactie natuurlijk ook een hoognodige make over
Oud 17 maart 2011, 22:08   #350
Egamer
XGN Punten: 1138
XGN Editor

Egamer's avatar

Rep kracht: 0 Egamer is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fablex Bekijk bericht
Met de lancering van de nieuwe site krijgt de gehele redactie natuurlijk ook een hoognodige make over
Ik heb inmiddels een ander kapsel genomen. Maar dat hadden jullie al gemerkt.
Egamer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2011, 22:36   #351
Lolmutsen
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Rep kracht: 18 Lolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekend
haha lol
Oud 18 maart 2011, 07:27   #352
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Ik verwacht een gigantische verandering in zowel functies en uiterlijk. Precies zoals Roel zegt, deze stijl is not-done in deze tijd. Het blijft internet, waar je tegen heel wat anderen moet concurreren, dus ook met de tijd moet meegaan.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2011, 20:02   #353
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ubiytsa Bekijk bericht
Ik verwacht een gigantische verandering in zowel functies en uiterlijk. Precies zoals Roel zegt, deze stijl is not-done in deze tijd. Het blijft internet, waar je tegen heel wat anderen moet concurreren, dus ook met de tijd moet meegaan.
Precies. De website ziet er niet lelijk uit, integendeel, heel mooi, maar het is toch een beetje 2008 (of 2007 ), het is niet meer zo modern zeg maar, maar wel mooi. Groot verschil, en belangrijk
Oud 18 maart 2011, 21:37   #354
fablex
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin

fablex's avatar

Rep kracht: 10 fablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaan
Hebben jullie helemaal gelijk in en ik denk dat jullie de nieuwe versie zeker een stuk moderner zullen vinden.
Oud 18 maart 2011, 21:40   #355
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fablex Bekijk bericht
Hebben jullie helemaal gelijk in en ik denk dat jullie de nieuwe versie zeker een stuk moderner zullen vinden.
Nou, ik begin er eerlijk gezegd steeds meer vertrouwen in te krijgen!
Oud 30 juni 2011, 23:44   #356
yevve
XGN Punten: 1466
Forum-Verslaafd

yevve's avatar

Rep kracht: 6 yevve heeft een positieve uitstralingyevve heeft een positieve uitstraling
Ik ga een kansje wagen. We zien wel waar mijn plekje land ^^.
Oud 15 januari 2012, 16:47   #357
Nemesis NL
XGN Punten: 3722
Forum-Koning

Rep kracht: 17 Nemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereen
Hebben jullie nog mensen nodig of zitten jullie al helemaal vol?
Oud 15 januari 2012, 18:08   #358
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nemesis NL Bekijk bericht
Hebben jullie nog mensen nodig of zitten jullie al helemaal vol?
Op twitter is gezegd dat ze nog zoeken. Dus waag je kans.
Oud 15 januari 2012, 18:28   #359
Nemesis NL
XGN Punten: 3722
Forum-Koning

Rep kracht: 17 Nemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereen
Ik heb Rob al gemaild, de vraag hier neergelegd en gereageerd op Twitter.
Oud 15 januari 2012, 20:25   #360
johanneslol
XGN Punten: 1891
Forum-Verslaafd

johanneslol's avatar

Rep kracht: 7 johanneslol is op de goede weg
Leuk ! Helaas heb ik dislexie en niet goed met video :p dus dat houd het al snel op. maar toch succes met het vinden van andere mensen.

johanneslol is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten