|
|
#153 | |
|
XGN Punten: 2008
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 24
![]() |
Citaat:
als ik ga zeggen, ik ben de beste, vinden ze me gelijk om zo maar te zeggen een egoistische arrogante l*l en kom ik er zoiezo niet bij |
|
|
|
|
|
|
#154 | |
|
XGN Punten: 3034
Willem is back!!
|
Citaat:
![]() "miscchien ben ik dat ook wel" heb ik niet gezegd he icoontje erachter denk ik dat Hugo niet echt serieus neemt ![]() |
|
|
|
|
|
|
#155 | |
|
XGN Punten: 2008
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 24
![]() |
Citaat:
en hoef ik van jou geen les hoe of wat iemand denkt, dat beslist welkers zelf namelijk wel ik kom er zelf wel achter, en als je zelf denkt zo goed te zijn |
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
Nee nee, ik kom niet voor de gratis games. Zeker niet. Ik wou juist wat dingen weten. Ik wil gerust wel mij aanmelden voor de job. Ik heb tijd genoeg op het moment, ik hou van gaming, ik ken er toch iets van. Vraag maar wat je wilt weten, ik sta open
Ik had het juist eens overlegd met mijn vader dat is alles, en hij zei meteen: "En dan zeker betalen voor elke game dat ze sturen, nee laat maar die job" Daarom dat ik het vroeg ![]() |
|
|
|
|
|
#161 | |
|
XGN Punten: 2584
XGN Editor
Rep kracht: 13
![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
Ik heb wel nog een vraag:
Stel dat je redacteur bent en je krijgt games toegestuurd, dan zal dat toch alleen games zijn die je kan spelen. Ik heb alleen ps3 en een pc, maar mijn pc is niet goed genoeg om games te kunnen spelen. Zijn jullie iets met iemand die alleen games voor ps3 kan testen bijvoorbeeld? |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:35. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave