Oud 25 oktober 2008, 22:15   #151
Zikora NL
XGN Punten: 2008
Extreem Forum Gebruiker

Zikora NL's avatar

Rep kracht: 24 Zikora NL is op de goede weg
miscchien ben ik dat ook wel

Zikora NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2008, 02:58   #152
killer1000
XGN Punten: 3034
Willem is back!!

killer1000's avatar

Rep kracht: 35 killer1000 is op de goede weg
Stuur een bericht via MSN naar killer1000
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zikora NL Bekijk bericht
miscchien ben ik dat ook wel
Dat had je nou net niet moeten typen beste kerel
Als Hugo dat leest, dan denkt ie dat ie juist, oei hij aan twijfelt aan zich zelf door te zeggen " meschien ben ik wel de beste " Maar mijn zege heb je hoor

.____........___...____
.____||......||.......____||
||.........___||.......____|| all the way
killer1000 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2008, 13:51   #153
Zikora NL
Extreem Forum Gebruiker

Zikora NL's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door killer1000 Bekijk bericht
Dat had je nou net niet moeten typen beste kerel
Als Hugo dat leest, dan denkt ie dat ie juist, oei hij aan twijfelt aan zich zelf door te zeggen " meschien ben ik wel de beste " Maar mijn zege heb je hoor
ik twjifel niet aan mezelf, jij begint met dat hij de beste wil en ik zeg, misschien ben ik ook wel de beste..

als ik ga zeggen, ik ben de beste, vinden ze me gelijk om zo maar te zeggen een egoistische arrogante l*l en kom ik er zoiezo niet bij

Oud 26 oktober 2008, 14:26   #154
killer1000
XGN Punten: 3034
Willem is back!!

killer1000's avatar

Rep kracht: 35 killer1000 is op de goede weg
Stuur een bericht via MSN naar killer1000
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zikora NL Bekijk bericht
ik twjifel niet aan mezelf, jij begint met dat hij de beste wil en ik zeg, misschien ben ik ook wel de beste..

als ik ga zeggen, ik ben de beste, vinden ze me gelijk om zo maar te zeggen een egoistische arrogante l*l en kom ik er zoiezo niet bij
hihihi maar even voor de duidelijkheid

"miscchien ben ik dat ook wel" heb ik niet gezegd he ik weet alleen dat Hugo het beste wilt en op de manier hoe jij typt met een icoontje erachter denk ik dat Hugo niet echt serieus neemt athans dat denk ik, natuurlijk hoop ik dat ik ernaast zit

.____........___...____
.____||......||.......____||
||.........___||.......____|| all the way
killer1000 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2008, 14:46   #155
Zikora NL
Extreem Forum Gebruiker

Zikora NL's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door killer1000 Bekijk bericht
hihihi maar even voor de duidelijkheid

"miscchien ben ik dat ook wel" heb ik niet gezegd he ik weet alleen dat Hugo het beste wilt en op de manier hoe jij typt met een icoontje erachter denk ik dat Hugo niet echt serieus neemt athans dat denk ik, natuurlijk hoop ik dat ik ernaast zit
volgens mij heb ik mijn manier van denken net wel duidelijk gemaakt

en hoef ik van jou geen les hoe of wat iemand denkt, dat beslist welkers zelf namelijk wel
ik kom er zelf wel achter, en als je zelf denkt zo goed te zijn doe je zelf maar sollicitatie, niet?

Oud 26 oktober 2008, 17:28   #156
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Zeg ik lees, dat als je redacteur bent, dat je dan games toegestuurd krijgt maar dan moet je daarvoor toch betalen nee?
Oud 26 oktober 2008, 17:50   #157
fablex
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin

fablex's avatar

Rep kracht: 10 fablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaan
Die krijg je natuurlijk gratis, die games zijn voor de recensies.
Oud 26 oktober 2008, 17:51   #158
MrSoKoLoV
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
En is dat geen probleem als je in België woont dan?
Oud 26 oktober 2008, 18:40   #159
Welkers
XGN Punten: 6150
XGN General Manager
Admin

Welkers's avatar

Rep kracht: 10 Welkers heeft reputatie uit
Opzich niet. Maar als je alleen voor de gratis games komt, geef ik je weinig kans
Oud 26 oktober 2008, 18:44   #160
MrSoKoLoV
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Nee nee, ik kom niet voor de gratis games. Zeker niet. Ik wou juist wat dingen weten. Ik wil gerust wel mij aanmelden voor de job. Ik heb tijd genoeg op het moment, ik hou van gaming, ik ken er toch iets van. Vraag maar wat je wilt weten, ik sta open

Ik had het juist eens overlegd met mijn vader dat is alles, en hij zei meteen: "En dan zeker betalen voor elke game dat ze sturen, nee laat maar die job"

Daarom dat ik het vroeg
Oud 26 oktober 2008, 19:10   #161
Limpie
XGN Punten: 2584
XGN Editor

Limpie's avatar

Rep kracht: 13 Limpie is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrSoKoLoV Bekijk bericht
Nee nee, ik kom niet voor de gratis games. Zeker niet. Ik wou juist wat dingen weten. Ik wil gerust wel mij aanmelden voor de job. Ik heb tijd genoeg op het moment, ik hou van gaming, ik ken er toch iets van. Vraag maar wat je wilt weten, ik sta open

Ik had het juist eens overlegd met mijn vader dat is alles, en hij zei meteen: "En dan zeker betalen voor elke game dat ze sturen, nee laat maar die job"

Daarom dat ik het vroeg
Neej, zodra je aantoont dat je inzet voldoende is, en je het in hebt om een review te kunnen gaan schrijven, mag je hieraan beginnen..... ik zeg... lekker soliciteren dus!
Limpie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2008, 19:19   #162
Zikora NL
Extreem Forum Gebruiker

Zikora NL's avatar

Welkers, heb je mijn inzending al gekregen/bekeken?

Oud 26 oktober 2008, 20:02   #163
MrSoKoLoV
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Ik heb wel nog een vraag:

Stel dat je redacteur bent en je krijgt games toegestuurd, dan zal dat toch alleen games zijn die je kan spelen. Ik heb alleen ps3 en een pc, maar mijn pc is niet goed genoeg om games te kunnen spelen. Zijn jullie iets met iemand die alleen games voor ps3 kan testen bijvoorbeeld?
Oud 26 oktober 2008, 20:05   #164
Welkers
XGN Punten: 6150
XGN General Manager
Admin

Welkers's avatar

Rep kracht: 10 Welkers heeft reputatie uit
PC doen we sowieso niet dus daar heb je weinig aan. Maar lang niet alle redactieleden hebben alle drie de consoles, de meeste hebben er maar één en en sommige twee. Dus dat is geen groot probleem.
Oud 26 oktober 2008, 20:09   #165
MrSoKoLoV
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Ok bedankt, ik zal wel eens een recensie of artikel sturen als sollicitatie. Of moet ik me haasten omdat er bijvoorbeeld nog maar één plaats is?

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten