|
|
#36 | |
|
XGN Punten: 283
AFK
|
Citaat:
Lol, succes! |
|
|
|
|
|
#39 |
|
XGN Punten: 1638
Freakin' Gameverslaafde!
|
Puntensysteem ?
1. Competatief houden tussen de leden 2. Leden doen daarom dus veel meer voor XGN 3. Gelukkig kan er ook geen crap tussen komen omdat jullie alles denk ik wel controleren. 4. Yaya, ik heb er 2400 |
|
|
|
|
#40 |
|
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin
Rep kracht: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Controleren valt wel mee. We checken de cheats en walkthroughs die ingestuurd worden, en hebben gewoon een lijst met laatste reacties en dergelijken natuurlijk, dat we alles kunnen checken.
Voor de rest doen we niet zo heel moeilijk met die punten, we gaan geen minimum aantal woorden invoeren ofzo, of max. aantal punten per dag, etc. Ik denk dat de leden zelf ook wel snappen dat wij punten zullen weghalen van hun profiel als je steeds alleen 'leuk' antwoord op alle berichten/trailers/screens/etc. Dus we zien wel hoe het loopt |
|
|
|
|
#41 | |
|
XGN Punten: 2473
Me iS No0b
Rep kracht: 29
![]() |
Citaat:
maar ik vroeg me af, staan nfs carbon cheat er al op, heb hem best een tijd gelden al verzonden.. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin
Rep kracht: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Het kan tot 24 uur duren voordat ze erop staan, er komen er nogal wat binnen
http://www.xgn.nl/ps3/cheats/552/need-for-speed-carbon/ Kun je volgende keer de opmaak zelf erin zetten? Dit doe je net als op het forum met [ b ] [ /b ] en [ i ] [ /i ] en dan zonder spaties natuurlijk Ook is het niet nodig om je naam in de titel te zetten, deze komt ernaast te staan altijd. |
|
|
|
|
#44 | |
|
XGN Punten: 2473
Me iS No0b
Rep kracht: 29
![]() |
Citaat:
even testen test zal voortaan de opmaak ook zelf erin zetten |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:33. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave