|
|
#391 | |
|
XGN Punten: 573
Junior Member
|
Citaat:
Dat is toch echt wel zon alleen op de wereld manier van denken. Iedereen zegt dat ik bot doe maar ik vind zelf van niet dus is het niet zo punt uit. |
|
|
|
|
|
#393 |
|
XGN Punten: 2831
Legend Member
Rep kracht: 0
![]() |
Eigenlijk is deze uit de hand gelopen discussie juist ontstaan door het XGN-punten onderwerp. Je weet wel, dat Ubi en Glorious niet zo blij waren met feit dat ze niet elke maand met een game kunnen gaan lopen. En zo is het altijd verder gegaan waarna ze ook moeilijk deden over spellingsfouten en nog zo'n offtopic-zaken omdat iemand of meerdere die regel rechtvaardig vond/vonden.
In elk geval ben ik bereid om eindelijk terug over de serieuze kant van dit onderwerp te praten zonder te worden verweten als spammer of zoiets. |
|
|
|
|
#396 | |
|
XGN Punten: 2473
Me iS No0b
Rep kracht: 29
![]() |
Citaat:
Het is verdediging, geen vededeging. Het is cursus, geen curses. Het is Sociaal, geen Solicaal. En dan nog iets inhoudelijks: Er klopt helemaal geen reet van wat je zegt, Xian heeft in een hele korte tijd heel veel punten behaald en geloof me, het is niet op een kwalitatief juist en inhoudelijk manier gebeurt en dat maakt ons nog niet eens zoveel uit! Wat ons wél degelijk uitmaakt is het feit dan meneer Xian dan het lef heeft om aan ons te zeggen dat "vorige maand toppers" met recht worden uitgesloten en wij gewoon voor een spel posten...en om het allemaal duidelijk voor xian en u te formuleren zet ik er het volgende bij: ai papi! |
|
|
|
|
|
#397 |
|
XGN Punten: 2831
Legend Member
Rep kracht: 0
![]() |
Wat maakt het in godsnaam uit dat ik in korte termijn veel XGN punten heb bijgekregen op een wel te verstaan juiste en wel goede manier door inhoudelijke reactie's en cheats te posten? Ik snap jullie punt echt niet hoor. Tenslotte zijn jullie het hier die commentaar hadden op het feit dat jullie niet elke maand een game ... (hoeveel keer moet dit nog herhaalt worden?). Als jullie niet uitzonderlijk actief zouden zijn voor een game, zouden jullie al geen commentaar hebben op het XGN-systeem wat ik zelf erg onbeleefd vond om op zoiets kritiek te leveren. Verder, doen jullie maar gewoon zo voort. Het is tenslotte de taak van de Moderators of Editors om jullie daar op te wijzen en niet ik maar op den duur kun je gewoon niet anders dan hier op te reageren met al die provocaties. Hopelijk is dit de laatste keer dat ik hier weer moet reageren want het begint serieus tegen te steken. Onterecht dan nog wel!
|
|
|
|
|
#398 |
|
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin
Rep kracht: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De discussie of iemand wel of niet veel post voor een game aan het einde van de maand heeft weinig zin. De regels zijn bekend, die veranderen niet. En het XGN team houdt gewoon in de gaten of de posts wel of niet kunnen. Spam kun je melden, en dan wordt daar naar gekeken.
We hebben de argumenten gehoord, feedback hoe het systeem beter zou kunnen zijn hier welkom, maar ga niet andere mensen persoonlijk aanvallen of zij wel of niet die puntjes op een 'goede' manier hebben gehaald. |
|
|
|
|
#399 |
|
XGN Punten: 820
Forum-Verslaafd
Rep kracht: 16
![]() |
Ik vind het btw toch wel jammer dat het in dit topic zo uit de hand is gelopen dat komt ook niet echt ten goede aan de sfeer op XGN.
Ik geloof dat de meesten inclusief mijzelf een beetje té fel hebben gereageerd, dus ik stel voor om gewoon het strijdbijltje te begraven en XGN te verzoeken dit topic te sluiten... (en evt. een nieuwe topic over dit onderwerp te openen) ![]() |
|
|
|
|
#400 |
|
XGN Punten: 6150
XGN General Manager
Admin
Rep kracht: 10
![]() |
Een mooie afsluiting. Als er vragen zijn over de punten, s.v.p. even een nieuw topic starten. Deze gaat hiermee dicht, en hopelijk kunnen we het vanaf nu gewoon gezellig houden met z'n allen. Commentaar mag, maar beledig niet andere leden, dat is zinloos en verpest de sfeer. En ik wil nogmaals benadrukken, als leden het hier niet leuk vinden, ga dan alstublieft ergens anders heen, en blijf niet steeds maar herhalen dat het hier niet leuk is.
|
|
|
![]() |
| Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:33. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave