|
|
#16 | ||
|
XGN Punten: 914
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 29
![]() |
Citaat:
Het zal op alle console's georganiseerd worden, UltraRoy gaat de PS3 en Wii verzorgen, en als het goed is ga ik de Xbox 360 sectie op me nemen ![]() Citaat:
|
||
|
|
|
|
#17 |
|
XGN Punten: 2473
Me iS No0b
![]() |
Ik laat de winnaar ook niet met lege handen naar huis gaan.
bij de toernooi die ik wilde gaan organiseren kreeg je ook een prijs, namelijk een Milka, Toblerone of een Côte d’Or reep. Probeer dát maar eens te overtreffen XGN! Maargoed, geen toernooi, enkel funnight, maar dan dus ook geen chocoreep ![]() |
|
|
|
|
#18 |
|
XGN Punten: 914
Extreem Forum Gebruiker
![]() |
lol, en de verzendkosten zijn altijd nog duurder dan de reep zelf volgens mij, en dan komt hij zo gesmolten uit het pakje...
Maar bij funnights kan je ook een soort van wedstrijdjes doen, dus meer wedstrijden die nergens op slaan etc, met als prijs zo'n reep. Maar de toernooien die wij gaan organiseren zijn voor skill, de dingen die voor de lol zijn mag iedereen die zin heeft organiseren |
|
|
|
|
#28 | ||
|
XGN Punten: 6150
XGN General Manager
Admin
Rep kracht: 10
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
We hebben hoe dan ook het recht om iemand geen game uit te keren als we hem verdenken van spam, de game gaat dan naar een andere top gebruiker die zichzelf wel goed heeft gedragen. Dus zorg er gewoon voor dat je uit interesse reageert, met een beetje inhoud in je berichten, en niet zomaar voor wat punten! Is leuker voor iedereen. |
||
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:33. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave