|
|
#1 |
|
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin
Rep kracht: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
XGN Punten Update
Zoals julie net misschien wel is opgevallen is het aantal behaalde punten van de week en maand flink minder geworden. Eerst werden ook de oude forum posts erbij geteld, maar nu wordt alles van 7 maart meegeteld, zodat julie beter kunnen zien hoe julie ervoor staan.
De weekoverzichten worden ook elke week weer gereset. Dus maandag zul je in dat lijstje weer op 0 beginnen. Laatst gewijzigd door fablex : 08 maart 2008 om 20:39. |
|
|
|
|
#6 |
|
XGN Punten: 6150
XGN General Manager
Admin
![]() |
Bij je profiel: mainpage en dan linksbovenin kun je op profiel drukken zie ook dit plaatje van Roy:
![]() Daar in je profiel staat ook hoeveel punten je deze maand/week/dag behaald hebt aan de rechterzijde. Natuurlijk staat daar ook het totaal dat je gehaald hebt. |
|
|
|
|
#8 |
|
XGN General Manager
Admin
![]() |
Aan het eind van de maand geven we 2 games weg. Een aan de hoogste en een aan de tweede positie (dus degene die meeste punten hebben gehaald in de maand). Is nog even niet bekend welke games we ter beschikking hebben. Wordt later bekend of ter zijner tijd aangegeven. We hopen in ieder geval te kunnen voorzien in behoefte van de winnaars, dus dat een wii-eigenaar niet met een PlayStation game komt te zitten maar ook echt een wii game krijgt. Het is voor ons natuurlijk ook allemaal nog nieuw, dus vergeef ons als het niet perfect is, we doen ons best! Zorg er voor dat je eind van deze maand dus als hoogste staat!
Voor meer informatie kun je gaan naar: http://www.xgn.nl/pagina/4/ |
|
|
|
|
#9 |
|
XGN General Manager
Admin
![]() |
Even een dubbele post: Maar binnenkort (vanaf morgen/overmorgen) krijg je voor dagelijks bezoek 20 XP (XGN Punten) erbij. Dus als je gister op XGN.nl bent geweest (natuurlijk moet je wel inloggen, maar dat kun je als standaard instellen), krijg je 20 punten als je vandaag weer bent gekomen. En als je morgen komt en je bent vandaag geweest. Ontvang je morgen ook weer 20 punten. Een leuke manier om extra puntjes bij elkaar te sprokkelen, en een stimulans om weer eens een kijkje te nemen op XGN.
Laatst gewijzigd door fablex : 08 maart 2008 om 22:11. |
|
|
|
|
#10 |
|
XGN Punten: 2473
Me iS No0b
Rep kracht: 29
![]() |
Hey welkers,
opzich een goed idee van rewarden, maar waarom doen we niet elke bezoek 20 punten, want ik kom er per dag 80000x Naja, dit is een initiatief die ik wel zie zitten. Nu nog het organiseren van toernooien e.d. |
|
|
|
|
#13 | |
|
XGN Punten: 914
Extreem Forum Gebruiker
![]() |
daar zijn we mee bezig! Er moeten nog enkele aanpassingen aan het forum komen voordat we dat kunnen realiseren, want áls we het doen willen we het natuurlijk goed doen
![]() Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
XGN Punten: 2473
Me iS No0b
![]() |
Citaat:
En op welk console/spel zullen die toernooien gehouden worden mijnheer Stinus? En LOL: Ik heb net een enquete opgesteld, zodat ikzelf misschien een toernooi/funnight zou gaan houden, we zien wel hoe dit afloopt. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
XGN Punten: 2502
Extreem Forum Gebruiker
|
ik vind het wel een goed concept opzich ,alleen dit wordt denk ik alleen nog maar uitgebreider en uitgebreider. ! ik vindt de forum nu al weer wat interactiever ! en de site is er ook op vooruit gegaan, nu heb je meer om naar te kijken
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:33. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave