|
|||||||
| Bekijk resultaten enquête: XGN Podcast? | |||
| Ja leuk! -> Ik heb wél een iPod/iPhone |
|
8 | 38,10% |
| Ja leuk! -> Ik heb géén iPod/iPhone |
|
5 | 23,81% |
| Nee! -> Ik heb wél een iPod/iPhone |
|
3 | 14,29% |
| Nee! -> Ik heb geen iPod/iPhone |
|
5 | 23,81% |
| Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
#1 |
|
XGN Punten: 352
Rookie
Rep kracht: 0
![]() |
XGN Podcast
! Ik weet dat dit eigenlijk bij feedback hoort, maar ik heb het idee dat maar 5% van de mensen daar kijkt.
Ik heb hier een aantal dagen geleden gepost over een XGN Podcast. Het lijkt mij erg leuk als er een XGN Podcast verschijnt op bijvoorbeeld iTunes. Ik weet niet of er hier grote belangstelling voor is, dat wilde ik dus nu gaan checken. Mij lijkt het in ieder geval erg handig om op de Podcast te kunnen ontvangen in iTunes en dan bijvoorbeeld onderweg in de trein te kunnen bekijken. Onder de Podcast versta ik dan de alle filmpjes die XGN uitbrengt, dus de video-reviews, overzichten etc. Ik hoop dat er veel interesse voor is! Hier dus de poll! Als je hier toch bent stem dan even, ook als je geen iPod of iPhone hebt! ![]() Alvast bedankt en fijne feestdagen! ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
XGN Punten: 3578
Forum-Koning
Rep kracht: 17
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Leuk idee! Nu zit ik altijd maar op XGN thuis op de mac, video's kan ik niet altijd bekijken vanwege het geluid dat de rest van het gezin stoort, maar het zou leuk zijn als ik het wel op mijn iPod kan bekijken. Ik ben voor
![]() |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| iphone, ipod, podcast, video, video reportages |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:33. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Discussieer mee!

Lineaire weergave