Ga terug   XGN Forum > Algemene Fora > Serious Business

Bekijk resultaten enquête: XGN Podcast?
Ja leuk! -> Ik heb wél een iPod/iPhone 8 38,10%
Ja leuk! -> Ik heb géén iPod/iPhone 5 23,81%
Nee! -> Ik heb wél een iPod/iPhone 3 14,29%
Nee! -> Ik heb geen iPod/iPhone 5 23,81%
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 20 december 2009, 16:27   #1
Inside
XGN Punten: 352
Rookie

Inside's avatar

Rep kracht: 0 Inside is op de goede weg
XGN Podcast

! Ik weet dat dit eigenlijk bij feedback hoort, maar ik heb het idee dat maar 5% van de mensen daar kijkt.

Ik heb hier een aantal dagen geleden gepost over een XGN Podcast. Het lijkt mij erg leuk als er een XGN Podcast verschijnt op bijvoorbeeld iTunes. Ik weet niet of er hier grote belangstelling voor is, dat wilde ik dus nu gaan checken.

Mij lijkt het in ieder geval erg handig om op de Podcast te kunnen ontvangen in iTunes en dan bijvoorbeeld onderweg in de trein te kunnen bekijken. Onder de Podcast versta ik dan de alle filmpjes die XGN uitbrengt, dus de video-reviews, overzichten etc.

Ik hoop dat er veel interesse voor is! Hier dus de poll!

Als je hier toch bent stem dan even, ook als je geen iPod of iPhone hebt!

Alvast bedankt en fijne feestdagen!
Oud 20 december 2009, 16:49   #2
inva1337
XGN Punten: 3025
Extreem Forum Gebruiker

inva1337's avatar

Rep kracht: 22 inva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijn
Het zou een goede toevoeging zijn voor de site dat zeker, al zal ik het zelf niet veel gebruiken .
inva1337 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2009, 16:54   #3
Inside
Rookie

Inside's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door inva1337 Bekijk bericht
Het zou een goede toevoeging zijn voor de site dat zeker, al zal ik het zelf niet veel gebruiken .
Tja je hebt ook geen iPod of iPhone.
maar bedankt voor je stem!
Oud 21 december 2009, 14:32   #4
q4roel
XGN Punten: 3578
Forum-Koning

q4roel's avatar

Rep kracht: 17 q4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zich
Leuk idee! Nu zit ik altijd maar op XGN thuis op de mac, video's kan ik niet altijd bekijken vanwege het geluid dat de rest van het gezin stoort, maar het zou leuk zijn als ik het wel op mijn iPod kan bekijken. Ik ben voor
Oud 21 december 2009, 14:35   #5
Dordt-Elite
XGN Punten: 7131
Addict

Dordt-Elite's avatar

Rep kracht: 29 Dordt-Elite is op de goede weg
Ik ben ook cker voor, kan helemaal geen kwaad
Oud 21 december 2009, 20:07   #6
Inside
Rookie

Inside's avatar

Bedankt Dordt-Elite en q4roel! Nu maar hopen dat er genoeg mensen zijn die ook interesse hebben. Met vier mensen komen we niet zo ver.
Oud 22 december 2009, 00:20   #7
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Lijkt me een heel vette toevoeging. Ik heb nóg geen iPod, maar de kans is groot dat er eentje onder de kerstboom ligt Jullie houden mijn stem dus te goed!

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2009, 14:18   #8
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Zoals ik al zei in dat topic over het magazine, een podcast moet gewoon komen XGN
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2009, 15:57   #9
Redtigerxx
XGN Punten: 1955
Forum-Koning

Rep kracht: 15 Redtigerxx is op de goede weg
Toen ik redacteur ben geweest bij XGN; heb ik samen met Bastiaan een vodcast geproduceerd. Deze was best nice geworden alleen hebben we dit nooit doorgezet; al was het de moeite waard geweest om te luisteren!
Redtigerxx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2009, 21:12   #10
Inside
Rookie

Inside's avatar

Mooi dat er al redelijk wat mensen zijn die belangstelling hebben!
Oud 24 december 2009, 19:03   #11
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Het probleem van XGN is dat zij geen fuck geven om het forum, dus hier een poll neerzetten heeft vrijwel geen nut. 99% van de leden bezoekt het forum nooit.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08 januari 2010, 01:44   #12
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Voor mij hoeft het niet, ik maar daar eigenlijk toch nooit gebruik van.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Tags
iphone, ipod, podcast, video, video reportages

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten