|
|
#9 |
|
XGN Punten: 87
Junior Member
|
OK, want ik ben namelijk bijna 14, maar heb wel al aardig wat ervaring als het gaat om schrijven aangezien ik ooit een boek heb geschreven
Ooh ja, nog wat extra info, Voor mij gaat het om de PS3 sectie aangezien ik geen Xbox fan ben. Laatst gewijzigd door mauricedb : 04 oktober 2006 om 17:13. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
XGN Punten: 914
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 29
![]() |
ghehe, een boek schrijven is iets heel anders dan nieuws schrijven als je het mij vraagt
![]() maare maurice, eigenlijk moet ik voor 360 schrijven, maar ik kan voor de rest ook schrijven (volgens mij...), morgen begin ik, vandaag nogal weinig tijd...Mar die leeftijd boeit volgens mij neit echt, als je maar goed kan schrijven ![]() |
|
|
|
|
|
#13 |
|
XGN Punten: 2705
XGN Eindredacteur
Admin
Rep kracht: 10
![]() |
Mja, 360 en PS3 kan misschien nog wel, maar ik zou de Wii er dan niet bij doen, want dan krijg je het te druk
![]() Ennuh.. tienjarigen hoeven we hier niet, ook al is die zo goed ![]() Ongeveer 15 of ouder... en je moet natuurlijk willen posten |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:44. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Lineaire weergave