Oud 29 juli 2011, 14:32   #1
Joeri
XGN Punten: 1071
Editor

Joeri's avatar

Rep kracht: 9 Joeri is een voorbeeld voor iedereenJoeri is een voorbeeld voor iedereenJoeri is een voorbeeld voor iedereen
XGN op Steam

Zoals jullie ongetwijfeld weten, biedt XGN sinds enkele maanden ook een thuis aan PC-gamers. Hoog tijd dus dat we onze eigen groep maken op Steam, wat toch wel de meest populaire online service is voor PC-gamers.

Via deze groep kun je andere XGN leden uitnodigen om met je te gamen, kun je het belangrijkste nieuws volgen betreffende XGN en kun je kijken hoeveel uren Rob al heeft besteed aan Terraria.

Dus nodig snel al je vrienden uit voor de XGN groep zodat we samen als een community kunnen groeien.

Onze Steam groep kun je hier terugvinden!

Game ze!
Joeri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2011, 01:42   #2
Lolmutsen
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Rep kracht: 18 Lolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekend
Ik was wel benieuwd hoeveel uur Rob had gespeeld. maar er staan 2 tijden: 1.3 hrs / 14.4 hrs ben geen Steam gebruiker dus help me eens
Oud 30 juli 2011, 02:14   #3
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Ik snap echt nog geen hol van Steam, maar ik heb me bij de groep kunnen voegen. Verder hoor ik het wel.

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2011, 02:15   #4
fablex
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin

fablex's avatar

Rep kracht: 10 fablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lolmutsen Bekijk bericht
Ik was wel benieuwd hoeveel uur Rob had gespeeld. maar er staan 2 tijden: 1.3 hrs / 14.4 hrs ben geen Steam gebruiker dus help me eens
Dat is dan 1.3 uur in de afgelopen twee weken en 14.4 uur in totaal.
Oud 31 juli 2011, 02:48   #5
Lolmutsen
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Rep kracht: 18 Lolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekend
lol @ dominus.
en thanks fablex

Tags
groep, steam, xgn

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten