|
|
#1 |
|
XGN Punten: 1
Nieuwkomer
Rep kracht: 0
![]() |
XGN Niet In De Kerststemming?
Beste XGN redactie elfjes,
Wij Kerst Elven en Kerst Kabouters vragen ons af waarom er geen kerstversiering is op de site en het forum? Enkele mooie lichtjes, kerstballen en een kerstboom lijkt me niet teveel gevraagd in ruil voor jullie tweedehands cadeautjes dit jaar. Laat ons liefst weten hoe het verloopt nog voor 25 december. Vriendelijke Kerstgroeten Kerst Elf Noordpoolstraat 25 Noordpool 2511 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
XGN Punten: 3190
Pc gamer
|
Ziet de XGN website er al niet feestelijk genoeg uit misschien?
Al zou er iemand werk in dit 'kerstversiering' steken, wie maakt het dan out? Er zullen er maar 5 van de duizenden (hoogstwaarschijnlijk) er iets over zeggen. Laat ze dit maar doen eens de XGN website helemaal af is en dat ze hun tijd eraan kunnen besteden als ze willen. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
XGN Punten: 3
Nieuwkomer
Rep kracht: 0
![]() |
Ja en dit heb ik liever dus ook gewoon niet. We hebben allemaal onze eigen taak en die van jou is schrijven en voor de camera zitten of erachter staan. Ik zorg wel voor de cadeautjes. Gelieve je niet meer met mijn zaken te bemoeien.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
XGN Punten: 3578
Forum-Koning
Rep kracht: 17
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Laat het maar zoals het is, ik zie liever dat er tijd wordt gestoken in het verbeteren van functionaliteit en in het schrijven van artikelen, dan in een makeover die over een week toch weer weg moet. Daarnaast staat het niet echt professioneel.
|
|
|
|
|
|
#13 | ||||||||
|
XGN Punten: 1466
Forum-Verslaafd
Rep kracht: 6
![]() ![]() |
Niet genoeg kerststemming?
Citaat:
![]() en een kerstbal voor jou! ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Iedereen blij nu? ^^ |
||||||||
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:32. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

maar als jullie dingen weggeven is het ook goed! 

Lineaire weergave