Oud 18 december 2011, 17:24   #1
Kerst Elf
XGN Punten: 1
Nieuwkomer

Kerst Elf's avatar

Rep kracht: 0 Kerst Elf is op de goede weg
XGN Niet In De Kerststemming?

Beste XGN redactie elfjes,

Wij Kerst Elven en Kerst Kabouters vragen ons af waarom er geen kerstversiering is op de site en het forum? Enkele mooie lichtjes, kerstballen en een kerstboom lijkt me niet teveel gevraagd in ruil voor jullie tweedehands cadeautjes dit jaar.

Laat ons liefst weten hoe het verloopt nog voor 25 december.

Vriendelijke Kerstgroeten

Kerst Elf
Noordpoolstraat 25
Noordpool
2511
Oud 18 december 2011, 17:37   #2
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Way to go Kerst Elf!
Oud 19 december 2011, 14:29   #3
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Blijkbaar is er niet veel interesse vanwege de staff anders hadden ze wel al gereageerd. Misschien is een kerstboom opzetten op een forum is te veel werk of misschien is er niemand groot genoeg om een ster op de top te kunnen plaatsen, dat kan ook.
Oud 19 december 2011, 14:36   #4
fablex
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin

fablex's avatar

Rep kracht: 10 fablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaan
Wij zijn gigantisch in de Kerststemming, we nemen zelfs het werk van de kerstman over door zoveel prijzen weg te geven bij de Game Awards
Oud 19 december 2011, 14:39   #5
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
En betekent dat, dat we ook kerstversiering mogen verwacht op het forum en de site en zeker een kerstboom?

(tromgeroffel) (tromgeroffel) (tromgeroffel) (tromgeroffel) (tromgeroffel) (tromgeroffel) (tromgeroffel)
Oud 19 december 2011, 15:06   #6
grangeke
XGN Punten: 3190
Pc gamer

grangeke's avatar

Rep kracht: 8 grangeke heeft een positieve uitstralinggrangeke heeft een positieve uitstralinggrangeke heeft een positieve uitstraling
Stuur een bericht via MSN naar grangeke Stuur een bericht via Skype™ naar grangeke
Ziet de XGN website er al niet feestelijk genoeg uit misschien?
Al zou er iemand werk in dit 'kerstversiering' steken, wie maakt het dan out?

Er zullen er maar 5 van de duizenden (hoogstwaarschijnlijk) er iets over zeggen.

Laat ze dit maar doen eens de XGN website helemaal af is en dat ze hun tijd eraan kunnen besteden als ze willen.
Oud 19 december 2011, 15:53   #7
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Moet zeggen dat ik versiering rondom het logo inderdaad wel mis.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2011, 16:19   #8
Kerstman
XGN Punten: 3
Nieuwkomer

Kerstman's avatar

Rep kracht: 0 Kerstman is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fablex Bekijk bericht
Wij zijn gigantisch in de Kerststemming, we nemen zelfs het werk van de kerstman over door zoveel prijzen weg te geven bij de Game Awards
Ja en dit heb ik liever dus ook gewoon niet. We hebben allemaal onze eigen taak en die van jou is schrijven en voor de camera zitten of erachter staan. Ik zorg wel voor de cadeautjes. Gelieve je niet meer met mijn zaken te bemoeien.
Kerstman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2011, 16:27   #9
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Ha, ik zie nu blauwe blokken om de pagina heen. Een aanpassing!

[edit] Wait, het komt gewoon van de Vita add af.

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2011, 18:14   #10
q4roel
XGN Punten: 3578
Forum-Koning

q4roel's avatar

Rep kracht: 17 q4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zich
Laat het maar zoals het is, ik zie liever dat er tijd wordt gestoken in het verbeteren van functionaliteit en in het schrijven van artikelen, dan in een makeover die over een week toch weer weg moet. Daarnaast staat het niet echt professioneel.
Oud 19 december 2011, 18:27   #11
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Wat maakt het nu uit of het professioneel is of niet. Iedereen is in de Kerstmood en een simpele kerstversiering op de site zal enkel blije mensen maken. Maar het zal waarschijnlijk wel te veel werk zijn weer.
Oud 19 december 2011, 19:16   #12
johanneslol
XGN Punten: 1891
Forum-Verslaafd

johanneslol's avatar

Rep kracht: 7 johanneslol is op de goede weg
Ja das een gemis maar als jullie dingen weggeven is het ook goed!

johanneslol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2011, 19:20   #13
yevve
XGN Punten: 1466
Forum-Verslaafd

yevve's avatar

Rep kracht: 6 yevve heeft een positieve uitstralingyevve heeft een positieve uitstraling
Niet genoeg kerststemming?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kerst Elf Bekijk bericht
Beste XGN redactie elfjes,

Wij Kerst Elven en Kerst Kabouters vragen ons af waarom er geen kerstversiering is op de site en het forum? Enkele mooie lichtjes, kerstballen en een kerstboom lijkt me niet teveel gevraagd in ruil voor jullie tweedehands cadeautjes dit jaar.

Laat ons liefst weten hoe het verloopt nog voor 25 december.

Vriendelijke Kerstgroeten

Kerst Elf
Noordpoolstraat 25
Noordpool
2511
Een kerstbal voor jou!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musti Bekijk bericht
Way to go Kerst Elf!
en een kerstbal voor jou!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrSoKoLoV Bekijk bericht
Blijkbaar is er niet veel interesse vanwege de staff anders hadden ze wel al gereageerd. Misschien is een kerstboom opzetten op een forum is te veel werk of misschien is er niemand groot genoeg om een ster op de top te kunnen plaatsen, dat kan ook.
Een cadeautje voor jou!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fablex Bekijk bericht
Eentje voor jou:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grangeke Bekijk bericht
Ziet de XGN website er al niet feestelijk genoeg uit misschien?
Al zou er iemand werk in dit 'kerstversiering' steken, wie maakt het dan out?

Er zullen er maar 5 van de duizenden (hoogstwaarschijnlijk) er iets over zeggen.

Laat ze dit maar doen eens de XGN website helemaal af is en dat ze hun tijd eraan kunnen besteden als ze willen.
Een kerstboom voor jou:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ubiytsa Bekijk bericht
Moet zeggen dat ik versiering rondom het logo inderdaad wel mis.
Eentje voor jou:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kerstman Bekijk bericht
Ja en dit heb ik liever dus ook gewoon niet. We hebben allemaal onze eigen taak en die van jou is schrijven en voor de camera zitten of erachter staan. Ik zorg wel voor de cadeautjes. Gelieve je niet meer met mijn zaken te bemoeien.
Wat kerstkousen voor jou:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DominusNL Bekijk bericht
Ha, ik zie nu blauwe blokken om de pagina heen. Een aanpassing!

[edit] Wait, het komt gewoon van de Vita add af.
en nog een paar voor jou:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door q4roel Bekijk bericht
Laat het maar zoals het is, ik zie liever dat er tijd wordt gestoken in het verbeteren van functionaliteit en in het schrijven van artikelen, dan in een makeover die over een week toch weer weg moet. Daarnaast staat het niet echt professioneel.
En nog enkele mooie voor jou:

Iedereen blij nu? ^^
Oud 19 december 2011, 19:50   #14
Darkness
XGN Punten: 4811
Editor

Darkness's avatar

Rep kracht: 23 Darkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemd
Doe mij die laatste ook maar
Oud 19 december 2011, 21:40   #15
grangeke
XGN Punten: 3190
Pc gamer

grangeke's avatar

Rep kracht: 8 grangeke heeft een positieve uitstralinggrangeke heeft een positieve uitstralinggrangeke heeft een positieve uitstraling
Stuur een bericht via MSN naar grangeke Stuur een bericht via Skype™ naar grangeke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darkness Bekijk bericht
Doe mij die laatste ook maar
IDEM!!!
Zou m'n vriendin nog goed staan ook

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten