Oud 14 december 2010, 20:45   #31
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Ik heb na een paar dagen ongeduldig te zijn geweest toch Modern Warfare 2 ontvangen van vivanv.
Deze persoon mag dus ook op de trusted list.

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2010, 21:09   #32
prik
XGN Punten: 2542
Убийца тысячу

prik's avatar

Rep kracht: 18 prik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemd
Netjes van je dat je dan gelijk aan dit topic moet denken hoor!

prik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2010, 21:38   #33
Lolmutsen
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Rep kracht: 18 Lolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekend
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DominusNL Bekijk bericht
Ik heb na een paar dagen ongeduldig te zijn geweest toch Modern Warfare 2 ontvangen van vivanv.
Deze persoon mag dus ook op de trusted list.
Idd voor mij geld het zelfde

2 games netjes (apart verpakt) verzzonden in bubbeltjes plastic()

Oud 22 december 2010, 10:31   #34
Braadworst
XGN Punten: 2841
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
Klasse pannbr99!!
Oud 22 december 2010, 11:39   #35
Lolmutsen
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Rep kracht: 18 Lolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekend
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Braadworst Bekijk bericht
Klasse pannbr99!!
haha
Oud 28 december 2010, 20:02   #36
ikke02009
XGN Punten: 1626
?????

ikke02009's avatar

Rep kracht: 0 ikke02009 is op de goede weg
Na even wachten dankzij tnt vandaag heel netjes mijn heavy rain ontvangen van vivanv.
Zeer netjes verpakt en in perfecte staat. Deze mag dus op de trusted list.
super
ikke02009 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2010, 19:06   #37
joeri1000
XGN Punten: 1013
J1K

joeri1000's avatar

Rep kracht: 9 joeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Julian Bekijk bericht
De eerste onbetrouwbare member. Maak dus geen deals met deze member!
Ja, Goed idee dit topic, hebben we zeker wat aan!

Niet dat ik ooit iets via een andere member heb gekocht, maar nu zal ik dat zeker sneller overwegen!
+1 Voor Julian.
Oud 03 februari 2011, 04:44   #38
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Pizzadevil mag ook op de lijst heb een spel van hem overgenomen en alles is prima verlopen.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2011, 17:54   #39
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Ook jktje mag op de Trusted List, mooie deal mee gemaakt en vlekkeloos afgehandeld! Vandaag keurig netjes vier spellen van hem ontvangen.

Edit: en als jktje in de lijst mag omdat ik daar een vlekkeloze deal mee heb gehad, lijkt het me logisch dat ik er ook op kom. Of moet de ander dat per se bevestigen?
Oud 22 juli 2011, 16:25   #40
miguel12
XGN Punten: 547
Junior Member

miguel12's avatar

Rep kracht: 0 miguel12 is op de goede weg
Handig om te weten die lijst, thanks!
miguel12 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2011, 12:45   #41
wouter905
XGN Punten: 652
Nieuwkomer

wouter905's avatar

Rep kracht: 0 wouter905 is van onbekende status
chill ik haat het als mensen niet gaan opsturen ik zelf doe meestal dat ze het eerst naar mij op sturen en daarna ik pas en dat gaat goed
wouter905 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2011, 13:23   #42
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter905 Bekijk bericht
chill ik haat het als mensen niet gaan opsturen ik zelf doe meestal dat ze het eerst naar mij op sturen en daarna ik pas en dat gaat goed
Dat is niet bepaald eerlijk.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09 oktober 2011, 15:12   #43
Doeroecoeli
XGN Punten: 481
Member

Doeroecoeli's avatar

Rep kracht: 0 Doeroecoeli is op de goede weg
Stinkdeken is te vertrouwen, goed verlopen.
Oud 03 januari 2012, 17:02   #44
OldskoolRikkie
XGN Punten: 3781
Editor

OldskoolRikkie's avatar

Rep kracht: 21 OldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaan
Heb deze week zonder problemen 2 games gekocht en ontvangen van IIGCBIIRuthless...Dus die kan op de trusted list!!
OldskoolRikkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06 februari 2012, 06:49   #45
Daniel Schmitz
XGN Punten: 2
Nieuwkomer

Rep kracht: 0 Daniel Schmitz is op de goede weg
ik mag trouwens ook op de trusted list komen te staan vraag zzzzzmura maar
Daniel Schmitz is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten