|
|
#1 |
|
XGN Punten: 216
<-- I'm with stupid
Rep kracht: 0
![]() |
XGN Leaderboard
meld je aan, rokkyrok is eenzaam hierzo!
![]() Klik op bovenstaand plaatje, registreer je op de website en join dit leaderboard. Zo kan je zien wie wat speelt/gespeeld heeft en hoeveel puntjes hij/zij al behaald heeft. En heb je meteen een handig lijstje met gamertags. misschien ook wel leuk om te proberen een bepaald aantal punten te halen per maand? (afhankelijk van hoeveel mensen er joinen uiteraard) Laatst gewijzigd door rokkyrok : 04 januari 2009 om 21:43. Reden: Vermeld iets meer informatie alsjeblieft. Zo is het nogal onduidelijk wat je van plan bent met dit topic etc. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd
Rep kracht: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok
waar kan ik trouwens zoiets onder mijn naam zetten? en mijn spellen staan er bij mij niet bij door: This player has enabled Privacy Settings on their account which prevent updates to game information. Hoe kan ik dit oplossen? |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
<-- I'm with stupid
![]() |
Citaat:
bv dat mensen niet kunnen zien dat je online bent? er is ergens een optie daarvoor. (op je xbox dus) als je dat plaatje in mijn sig bedoelt, die kun je laten maken op MGC en dan in je profiel aanpassen hierzo. profiel->handtekening aanpassen en dan in dat vakje bv dit plakken: (url=http://profile.mygamercard.net/dravir)(img)http://card.mygamercard.net/gelsig/d...png(/img)(/url) () vervangen door [] |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd
Rep kracht: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
ik kijk komend weekend wel ff hoe ik het uit kan zetten. btw, waarom staat er dat je in de VS woont? |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
<-- I'm with stupid
![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:31. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave