|
|
#31 |
|
XGN Punten: 1850
*****-queen
Rep kracht: 13
![]() |
ja ik vind het raar en hij heefd niks voorberijt hok voer enzo wel raar neem dan een hond
ik ga toch ook niet vissen kopen zonder aquarium en me nicht tja ze speelt meer op de wii dan op de xbox 360 dus game kan ze wel maar wouw wat anders proberen en dan kom ze maar bij mij the gamegirls van de fam lol |
|
|
|
|
|
#38 |
|
*****-queen
![]() |
Welkom in de nieuwe xgn bikkelaers topic van xgn.
In deze topic mag elke xgn member en elke xgn medewerker alleen maar tussen 01:00 en 06:00 een berichtje achter laten... .. . maar... .. . maar de regels in deze nieuwe xgn bikkelaers topic zijn: 01: Je mag alleen maar berichtjes achter laten tussen 01:00 en 06:00. 02: Voordat jij je eerste berichtje achterlaat tijdens de xgn bikkelaers tijd, laat aanje xgn members zien hoe jij je dan voelt. Dus laatje mode van nu zien: (dus klik hier op, en copieer dan de mode van hoe jij je nu voelt, Sluit het tabblad, En plakje copie dan in het open vak waar jij een berichtje achter moet laten) Dit zijn de mode's: 01: My mode from new: No mode: ![]() 02: My mode from new: Happy mode: ![]() 03: My mode from new: Scary mode: ![]() 04: My mode from new: Ice cold mode: ![]() 05: My mode from new: Sick mode: ![]() 06: My mode from new: Hypno mode: ![]() tja sorry ze staan er niet allemaal want dan wort me post te lang ik ben ff lekker aan het niksen beetje xgn aan het lezen en bikkeltijd bij houden en hee zuidhof weer te laat hihih |
|
|
|
|
|
#42 |
|
*****-queen
![]() |
Welkom in de nieuwe xgn bikkelaers topic van xgn.
In deze topic mag elke xgn member en elke xgn medewerker alleen maar tussen 01:00 en 06:00 een berichtje achter laten... .. . maar... .. . maar de regels in deze nieuwe xgn bikkelaers topic zijn: 01: Je mag alleen maar berichtjes achter laten tussen 01:00 en 06:00. 02: My mode from new: Happy mode: ![]() |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| van 01:00 tm 06:00 |
| Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:28. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

ff COD WAW spelen en daarna wat singe player Bioshock of GTA IV.
Lineaire weergave