Oud 21 januari 2012, 02:12   #2041
Masaki180
XGN Punten: 243
Member

Masaki180's avatar

Rep kracht: 0 Masaki180 is op de goede weg
:
And now a speical snog for my daer old firend Musti, a snog he will alawys remebmer and unedrstand even if tihs messgae is wirtten wtih jubmled lettres. I persent you the one and olny msiter Sadnman! I hpoe you will enojy it very mcuh, goodinght and goodybe

http://www.youtube.com/watch?v=8V-E9cLfMT8
Ik dacht dat ik een oud liedje poste, maar jij doet er gelijk een schepje bovenop
Masaki180 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2012, 02:31   #2042
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
:
And now a speical snog for my daer old firend Musti, a snog he will alawys remebmer and unedrstand even if tihs messgae is wirtten wtih jubmled lettres. I persent you the one and olny msiter Sadnman! I hpoe you will enojy it very mcuh, goodinght and goodybe

http://www.youtube.com/watch?v=8V-E9cLfMT8
Wat gek. Vandaag tijdens Psychologie heb ik nog gezien dat onze hersenen enkel de 1e en laatste letter van een woord hoeven te zien zonder dat de rest van de letters in de juiste volgorde moeten zijn. Onze hersenen maken van de gewaarwording een waarneming door de proximale stimuli om te zetten in onze hersenen. Maar heb geen zin om je liedje te beluisteren.
Oud 21 januari 2012, 14:36   #2043
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
:
Wat gek. Vandaag tijdens Psychologie heb ik nog gezien dat onze hersenen enkel de 1e en laatste letter van een woord hoeven te zien zonder dat de rest van de letters in de juiste volgorde moeten zijn. Onze hersenen maken van de gewaarwording een waarneming door de proximale stimuli om te zetten in onze hersenen. Maar heb geen zin om je liedje te beluisteren.
Juist daarom dat ik het ook zo geschreven heb lolz. Staat bekend onder "Jumbled Letters" en die woorden staan hier ook in de tekst. En inderdaad je hebt geen moeite met de tekst te lezen, toch niet als je Engels kent.
Oud 21 januari 2012, 15:06   #2044
Masaki180
Member

Masaki180's avatar

:
Juist daarom dat ik het ook zo geschreven heb lolz. Staat bekend onder "Jumbled Letters" en die woorden staan hier ook in de tekst. En inderdaad je hebt geen moeite met de tekst te lezen, toch niet als je Engels kent.
Foei toch, Sokolov, zomaar posten overdag. Lees de tags eerst nog maar eens door . En ja, ik weet dat ik me hier ook schuldig aan maak, maar dit moest even .
Oud 22 januari 2012, 01:05   #2045
ian_d_h
XGN Punten: 1188
Stamgast

ian_d_h's avatar

Rep kracht: 7 ian_d_h is op de goede weg
Ben nu een echte Bikkelaer. bam

Doe mee met de vierde XGN PC toernooi druk hier. nu met prijzen!!
ian_d_h is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 01:08   #2046
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
:
Foei toch, Sokolov, zomaar posten overdag. Lees de tags eerst nog maar eens door . En ja, ik weet dat ik me hier ook schuldig aan maak, maar dit moest even .
Ik speel even voor anonymous aangezien ik zo de regels mag schenden en mijn vrijheid van mening op welk moment dan ook kan gebruiken

Daarnaast wou ik niet tot nu wachten om te antwoorden lolz
Oud 22 januari 2012, 02:28   #2047
Masaki180
Member

Masaki180's avatar

@MrSokolov Eens in de zoveel tijd mogen de regels wel een keer gebroken worden, anders is het ook maar saai

Net terug van een avondje Magic: The Gathering met wat vrienden en ik dacht, laat ik nog even weltrusten zeggen We moesten helaas wel Dominus missen
Oud 27 januari 2012, 03:44   #2048
Musti
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Enigste XGN'er die online is, Like a Bawse.
Oud 05 februari 2012, 01:01   #2049
modern
XGN Punten: 716
Forum-Verslaafd

modern's avatar

Rep kracht: 0 modern is van onbekende status
Nog mensen online behalve Musti dan ?
Oud 13 februari 2012, 01:48   #2050
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Ben hier al te lang niet meer geweest

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2012, 04:02   #2051
Musti
Forum-Koning

Musti's avatar

Like a bawse!
Oud 22 februari 2012, 01:32   #2052
LunaSense
XGN Punten: 2312
^^

LunaSense's avatar

Rep kracht: 9 LunaSense zal snel beroemd worden
Denk ik even vlug m'n iPhone te syncen duurt het al 20 minuten! Dan maar zo baas als een bikkel hier een berichtje posten! ;D Anyone online?
Oud 22 februari 2012, 01:44   #2053
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Yes, of course.

Uploaded with ImageShack.us

'Ik pijp liever 15 man dan dat ik ongelovig word.' - Musti
assaultpr0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2012, 01:57   #2054
Musti
Forum-Koning

Musti's avatar

Hoezo duurt syncen 20 minuten?
Oud 22 februari 2012, 03:18   #2055
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
überbikkel

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Tags
van 01:00 tm 06:00

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten