|
|
#1 |
|
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU
Rep kracht: 80
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
XGN Bikkelaers Topic
Welkom in de nieuwe xgn bikkelaers topic van xgn.
In deze topic mag elke xgn member en elke xgn medewerker alleen maar tussen 01:00 en 06:00. een berichtje achter laten... .. . maar... .. . maar de regels in deze nieuwe xgn bikkelaers topic zijn: 01: Je mag alleen maar berichtjes achter laten tussen 01:00 en 06:00. Dit zijn de mode's van waar uit je kan kiezen hoe jij je nu in deze XGN Bikkelaers time voelt: 01: My mode from new: No mode: ![]() 02: My mode from new: Happy mode: ![]() 03: My mode from new: Scary mode: ![]() 04: My mode from new: Ice cold mode: ![]() 05: My mode from new: Sick mode: ![]() 06: My mode from new: Hypno mode: ![]() 07: My mode from new: Bhe mode: ![]() 08: My mode from new: Hungry mode: ![]() 09: My mode from new: In love mode: ![]() 10: My mode from new: Cry mode: ![]() 11: My mode from new: Ennuye mode: ![]() 12: My mode from new: Aggressive mode: ![]() 13: My mode from new: Eating chips mode: ![]() 14: My mode from new: Dizzy mode: ![]() 15: My mode from new: Shocked mode: ![]() Laatst gewijzigd door GKillerX : 21 juli 2010 om 09:26. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
GhostElite.EU
Sleep mode:
![]() lekker een vis met een stik :o) alweer transporter 3, het enige min puntje vondt ik wel.. . alsje in het eerste deel en in het tweede (ghhaaaaaap) deel gaat kijken, dan zie je twee mooien vrouwen/meiden.. . alsje die gaat vergelijken met die derde vrouw/meid in transporter 3, dan zie je zo dat die vrouw/meid in transporter 3 best tegen valt hee.. . maar ja daar letten de jongens nou weer op he :o) Maar hee mrs crazyterorrr, ik ga slapen ben moe weetje.. . en ik spreekje snel weer.. . doei doei ![]() |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
XGN Punten: 1850
*****-queen
Rep kracht: 13
![]() |
:
![]() slaap lekker allemaal ik duik er ook maar in |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
GhostElite.EU
Hungry mode:
![]() En ja hoor, zo als je weet is het weer eens xgn bikkelaers time.. . en zo als jullie het zien heb ik nu echt wel honger hee.. . daarom ben ik nu ook een kommetje met cruesli áppel en rozijn' met melk aan het eten 'voor het slapen gaan'.. . waarom jij nog wakker eigenlijk? |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| van 01:00 tm 06:00 |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:28. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave