Oud 16 april 2011, 15:00   #31
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Yay! Ik houd ook wel van +reps.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2011, 15:05   #32
Lolmutsen
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Rep kracht: 18 Lolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekend
Nou sorry Julian je bent geen XGN crew

Weet je wat, je krijgt wel iets beters, een Luchtgitaar
Oud 16 april 2011, 15:11   #33
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Ik zat bij vgtrailers, telt dat ook?
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Oud 16 april 2011, 15:20   #34
GKillerX
XGN Punten: 2615
Editor

GKillerX's avatar

Rep kracht: 18 GKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekend
Jeej lolmutsen die met +/- reps strooit !
Oud 16 april 2011, 15:29   #35
jktje
XGN Punten: 1042
Editor

jktje's avatar

Rep kracht: 0 jktje zal snel beroemd worden
Stuur een bericht via Skype™ naar jktje
Puntjes zijn welkom hoor Mr Lolmutsen ;-)
Oud 16 april 2011, 15:59   #36
Lolmutsen
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Rep kracht: 18 Lolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekend
lol, ik kan 4 reps geven ??

edit: lol 5 zelfs
Oud 16 april 2011, 16:14   #37
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Dan komen ze wel even posten hoor, de crewmembers.

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2011, 16:22   #38
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DominusNL Bekijk bericht
Dan komen ze wel even posten hoor, de crewmembers.
Deden ze dat maar wanneer ze het horen te doen. Volgens Loekie zag de site er namelijk proffecioneel uit of zoiets.

Ik merk op mijn ipad trouwens dat XGN niet meer zo makkelijk te gebruiken is. Geen video's meer bekijken en ik kan bij nieuws niemand quoten of biguppen, zoals Nis dat altijd zo mooi kan zeggen. Als ik erover heen hoover, kopieert mijn ipad het berichten gewoon.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2011, 16:23   #39
ActionWaction
XGN Punten: 2423
1337

ActionWaction's avatar

Rep kracht: 9 ActionWaction heeft een positieve uitstralingActionWaction heeft een positieve uitstraling
Boys het volgsysteem klinkt leuk? Wie wilt me volgen xd? Ik follow back1

Ohja toffe website geworden hoor!......alleen die oranje bar onderin vind ik wat te hoog zeg maar

ActionWaction is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2011, 16:24   #40
Lolmutsen
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ubiytsa Bekijk bericht
Deden ze dat maar wanneer ze het horen te doen. Volgens Loekie zag de site er namelijk proffecioneel uit of zoiets.

Ik merk op mijn ipad trouwens dat XGN niet meer zo makkelijk te gebruiken is. Geen video's meer bekijken en ik kan bij nieuws niemand quoten of biguppen, zoals Nis dat altijd zo mooi kan zeggen. Als ik erover heen hoover, kopieert mijn ipad het berichten gewoon.
Wat is het nut van deze zin in jou tekst? Snap het niet helemaal

Nu ik toch sinterklaas aan het spelen ben. Ubi jij krijgt ook een Luchtgitaar
Oud 16 april 2011, 16:28   #41
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Je schrijft professioneel op zo'n lieve manier.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2011, 16:33   #42
Lolmutsen
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ubiytsa Bekijk bericht
Je schrijft professioneel op zo'n lieve manier.
ò ja, dat is natuurlijk heel belangrijk om te melden
Oud 16 april 2011, 16:37   #43
Darkness
XGN Punten: 4811
Editor

Darkness's avatar

Rep kracht: 23 Darkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemd
Weet niet of het de bedoeling is maar ik kan mijzelf volgen met dat volgsysteem
Oud 16 april 2011, 16:40   #44
Lolmutsen
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darkness Bekijk bericht
Weet niet of het de bedoeling is maar ik kan mijzelf volgen met dat volgsysteem
haha lol, nu kan ik de hele dag zien wat ik zelf doe op XGN
Oud 16 april 2011, 16:56   #45
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Nu kan ik mijn profielreacties niet meer bekijken. Ze zijn weg, foetsie : (
Antwoord

Tags
feedback, xgn 3.0

Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten