Oud 10 december 2011, 14:25   #376
fablex
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin

fablex's avatar

Rep kracht: 10 fablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaan
Ja, je kunt per ronde vanaf nu op 1 game stemmen. De winnaars van de categorieën zijn bekend, dus het gaat nu nog om de Game van het Jaar.

Je hoeft niet meerdere keren je adres in te vullen.
Oud 13 december 2011, 18:22   #377
LunaSense
XGN Punten: 2312
^^

LunaSense's avatar

Rep kracht: 9 LunaSense zal snel beroemd worden
Even over de Edit knop op de hompage bij het comment venster:

Als je twee keer een reactie edit, voor een correctie of bijvoeging, slaat ie telkens maar één verandering op. Als je dus twee keer iets edit slaat hij maar één van de twee wijzigingen op. Hoort dit zo, of is dit een klein foutje?
Oud 15 december 2011, 15:34   #378
PS3TheBest
XGN Punten: 2248
Geen Nieuwkomer

PS3TheBest's avatar

Rep kracht: 10 PS3TheBest zal snel beroemd worden
Ik heb nu al een paar keer vandaag dat deze tekst bovenaan de pagina staat (op de plek waar nu die reclame van War in the Nord staat):

GA_googleSetAdContentsBySlotForSync({"Header" :{"_type_":"html","_expandable_":true,"_html_ ":"\x3cdiv id=\"takeover\"\x3e\x3ca href=\"http://adclick.g.doubleclick.net/aclk?sa=L\x26ai=B5LH0HQXqTo7wLoSG-gbvosXGC5Hc85ACAAAAEAEg9ZKUAzgAWOnxlP0cYJHki4 XwF7IBCnd3dy54Z24ubmy6AQlnZnBfaW1hZ2XIAQnaARJ odHRwOi8vd3d3Lnhnbi5ubC_gAQKpAvd1wLNNyrU-wAIC4AIA6gIGSGVhZGVy-AKB0h6AAwGQA4wGmAOMBqgDAeAEAaAGFg\x26num=0\x2 6sig=AOD64_2CqISXMgWc081IdHJfd5KUeakf3Q\x26cl ient=ca-pub-0679975395820445\x26adurl=http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=85\x26skey=war%20in%20the% 20north\x26opt=all\" style=\"display:block; height:100%; width:100%;\"\x3e\x3c/a\x3e\x3c/div\x3e","_snippet_":true,"_height_":114,"_wi dth_":982,"_empty_":false,"_is_afc_":false,"_ is_psa_":false,"_is_3pas_":true,"_cids_":["c-lOOk"],"_a2ids_":["FXFQQ"],"_pstok_":"FPgs8zK16moKDQoLCMGK1wIQ-e-U_RwKDQoLCMGK1wIQ6fGU_Rw"}});
Oud 15 december 2011, 18:02   #379
fablex
Admin

fablex's avatar

Rep kracht: 10 fablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaan
Dat zou er niet moeten staan uiteraard. We gaan het uitzoeken.
Oud 15 december 2011, 19:40   #380
LDawg
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd

LDawg's avatar

Rep kracht: 8 LDawg zal snel beroemd wordenLDawg zal snel beroemd worden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fablex Bekijk bericht
Dat zou er niet moeten staan uiteraard. We gaan het uitzoeken.
Is een fout van Google advertenties. Zag het zonet ook bij een andere site.
Oud 20 december 2011, 20:20   #381
Nemesis NL
XGN Punten: 3722
Forum-Koning

Rep kracht: 17 Nemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereen
Ik weet niet of deze vraag al neergezet is maar komt er nog een functie waarbij je naar het verleden kan kijken van leden blogs en ledenrecensies?
Oud 20 december 2011, 22:52   #382
fablex
Admin

fablex's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nemesis NL Bekijk bericht
Ik weet niet of deze vraag al neergezet is maar komt er nog een functie waarbij je naar het verleden kan kijken van leden blogs en ledenrecensies?
Ja, dat gaan we nog toevoegen.
Oud 31 december 2011, 23:03   #383
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Ligt het aan mij of is ineens de zoekfunctie gemold?

Edit: Vreemd, nu doet hij het wel.

Edit²: Goed, vanaf het forum doet hij het wel, maar vanaf de homepage niet.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2011, 23:38   #384
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Zeg, laat Rob ook eens nieuwjaar vieren.
Oud 01 januari 2012, 02:31   #385
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Rob moet maar gewoon aan het werk. Ik wacht al lang genoeg op de XGN app en op versie 3 ben ik inmiddels ook wel een beetje uitgekeken!
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01 januari 2012, 16:35   #386
fablex
Admin

fablex's avatar

Het is nu opgelost. Komt vanavond/morgen een update aan het zoeksysteem en daarom ging het even fout nu.
Oud 05 februari 2012, 16:38   #387
Arcadia
XGN Punten: 733
Member

Arcadia's avatar

Rep kracht: 0 Arcadia zal snel beroemd worden
Kun je ervoor zorgen dat we een soort van notificatie te zien krijgen wanneer iemand een vriendschapsverzoek stuurt? Ik kijk dat niet regelmatig na en krijg af en toe een lijstje voor de kiezen. Dus vriendschapsverzoeken gewoon in de alerts dumpen oid.
Oud 05 februari 2012, 20:00   #388
johanneslol
XGN Punten: 1891
Forum-Verslaafd

johanneslol's avatar

Rep kracht: 7 johanneslol is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arcadia Bekijk bericht
Kun je ervoor zorgen dat we een soort van notificatie te zien krijgen wanneer iemand een vriendschapsverzoek stuurt? Ik kijk dat niet regelmatig na en krijg af en toe een lijstje voor de kiezen. Dus vriendschapsverzoeken gewoon in de alerts dumpen oid.
Hahahaha :p ik las dit bericht, en dacht hey Xd ik zal ook daar eens naar kijken :p ik ben voor dit !

johanneslol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01 april 2012, 09:26   #389
LDawg
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd

LDawg's avatar

Rep kracht: 8 LDawg zal snel beroemd wordenLDawg zal snel beroemd worden
Hey ik vraag me af waarom de tekst die onder de titels op de frontpage staat, niet op de video-pagina zelf staat.

Zodra het item uit de bovenste drie is zie je die tekst niet meer staan.
Oud 01 april 2012, 12:56   #390
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LDawg Bekijk bericht
Hey ik vraag me af waarom de tekst die onder de titels op de frontpage staat, niet op de video-pagina zelf staat.

Zodra het item uit de bovenste drie is zie je die tekst niet meer staan.
Zeker een goed punt, we gaan kijken of we daar iets aan kunnen veranderen.

Laatst gewijzigd door Welkers : 02 april 2012 om 13:10.
MrSoKoLoV is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Tags
feedback, xgn 3.0

Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten