|
|
#16 |
|
XGN Punten: 5856
Forum-Legende
|
Pluspunten:
+ Fris en strak uiterlijk. + Zoekfunctie was eerst erg slecht. Een typfout en je had gelijk geen resultaten. + Comment-systeem met duimpjes (omhoog/omlaag). + Collectie en wenslijst véél makkelijker te beheren. Op de vorige versie van XGN moest je naar de gamepagina en dus was het een hel om alles goed te ordenen imo. Nu is dat verbeterd. Tevens is het ook zeker tof dat je je wenslijst per platform kan bekijken. Je ziet nu alle box-arts ipv alleen de titels. Zo is het veel toffer om hem te beheren en voelt het meer aan als een collectie ipv opsomming van namen. + Lijst met rubrieken: overzichtelijker welke rubrieken jullie hebben en welke jullie hadden. Rubrieken maken tevens de website, aangezien je het nieuws ook wel op andere gamesites kan lezen. + PC, Nintendo 3DS en PSP2 worden nu ook ondersteund. Zoals Ubiytsa al zei: jullie imago slijt er een beetje door, maar aan de andere kant is het een stuk fijner dat ik hier alles kan lezen. De website voelt nu ook gelijk een stuk groter étc. + Mijn XGN. Alles wat jouw boeit op één pagina en veel toffer dan de oudere profielpagina's. Tevens had je eerst een profielpagina op het forum en een op de frontpage. Nu zijn ze het zelfde. + Meer video's hoorde ik in jullie introductie filmpje? Tof! ![]() + Interessante discussies is erg leuk gedaan. Ook Hot op het forum is goed, zo komen er misschien meer FP'ers naar het forum. Eerst stond dit helemaal onderaan de lijst waardoor het voor niemand zichtbaar was. Minpunten: - Het is niet erg dat alle XP is gehalveerd, maar waar de fuck kan ik een volledige lijst zien? Nu kan ik alleen de top 5 zien en niet waar ik nu sta op de lijst. - Waar kan ik mijn reps en warns etc zien? - En mijn signature aanpassen? Op een hoop foutjes na kan ik weinig minpunten vinden eerlijk gezegd. Ik heb dan ook al wel een aantal bugs gemeld en het is en blijft natuurlijk nog een beta. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
XGN Punten: 5856
Forum-Legende
|
Is het trouwens niet beter om bij Raskulls of Crash Course Xbox Live Arcade te doen, ipv Xbox 360? Zelfde geld voor WiiWare en natuurlijk PlayStation Store. Er hoef dan niet weer een aparte sectie bij. Kijk bijvoorbeeld bij InsideGamer, hun doen ook geen aparte sectie maar vullen wel bij platform bij Raskulls bijvoorbeeld, Xbox Live Arcade in. Zo staat het dan ook in je wenslijst.
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
XGN Punten: 5089
Chuck Norris !!
Rep kracht: 24
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
En ook de volgende: Kan je bij nieuwsberichten je post editten, want ik heb nog geen edit knop gevonden, is ie er en vind ik hem gewoon niet of is ie er niet?Bovendien sta ik nu op het forum als anoniem, je kan niet zien da ik online ben, dit moet nu niet persé veranderd worden, maar ik vraag me gewoon af of je dat nog kan, want al die opties zijn precies verdwenen of vind ik die ook niet? ![]() |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin
Rep kracht: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 18
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
lol, bij deze
er is nog plek voor 1 iemand, de volgende erna moet wachten tot morgen ![]() Ik heb wel een vraagje, komt de aanpassing er nog dat je kan zien als iemand op jou bericht heeft gereageerd dat je dat kan zien? (wat dominus zijn idee was ) |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| feedback, xgn 3.0 |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:28. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

of is ie er niet?

Lineaire weergave