Oud 16 april 2011, 11:40   #16
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Pluspunten:
+ Fris en strak uiterlijk.

+ Zoekfunctie was eerst erg slecht. Een typfout en je had gelijk geen resultaten.

+ Comment-systeem met duimpjes (omhoog/omlaag).

+ Collectie en wenslijst véél makkelijker te beheren. Op de vorige versie van XGN moest je naar de gamepagina en dus was het een hel om alles goed te ordenen imo. Nu is dat verbeterd. Tevens is het ook zeker tof dat je je wenslijst per platform kan bekijken. Je ziet nu alle box-arts ipv alleen de titels. Zo is het veel toffer om hem te beheren en voelt het meer aan als een collectie ipv opsomming van namen.

+ Lijst met rubrieken: overzichtelijker welke rubrieken jullie hebben en welke jullie hadden. Rubrieken maken tevens de website, aangezien je het nieuws ook wel op andere gamesites kan lezen.

+ PC, Nintendo 3DS en PSP2 worden nu ook ondersteund. Zoals Ubiytsa al zei: jullie imago slijt er een beetje door, maar aan de andere kant is het een stuk fijner dat ik hier alles kan lezen. De website voelt nu ook gelijk een stuk groter étc.

+ Mijn XGN. Alles wat jouw boeit op één pagina en veel toffer dan de oudere profielpagina's. Tevens had je eerst een profielpagina op het forum en een op de frontpage. Nu zijn ze het zelfde.

+ Meer video's hoorde ik in jullie introductie filmpje? Tof!

+ Interessante discussies is erg leuk gedaan. Ook Hot op het forum is goed, zo komen er misschien meer FP'ers naar het forum. Eerst stond dit helemaal onderaan de lijst waardoor het voor niemand zichtbaar was.

Minpunten:
- Het is niet erg dat alle XP is gehalveerd, maar waar de fuck kan ik een volledige lijst zien? Nu kan ik alleen de top 5 zien en niet waar ik nu sta op de lijst.

- Waar kan ik mijn reps en warns etc zien?

- En mijn signature aanpassen?

Op een hoop foutjes na kan ik weinig minpunten vinden eerlijk gezegd. Ik heb dan ook al wel een aantal bugs gemeld en het is en blijft natuurlijk nog een beta.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2011, 11:53   #17
mathy 16
XGN Punten: 2127
Forum-Koning

mathy 16's avatar

Rep kracht: 12 mathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardig
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Julian Bekijk bericht
En mijn signature aanpassen?
Dit wil ik ook weten
Oud 16 april 2011, 12:03   #18
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Is het trouwens niet beter om bij Raskulls of Crash Course Xbox Live Arcade te doen, ipv Xbox 360? Zelfde geld voor WiiWare en natuurlijk PlayStation Store. Er hoef dan niet weer een aparte sectie bij. Kijk bijvoorbeeld bij InsideGamer, hun doen ook geen aparte sectie maar vullen wel bij platform bij Raskulls bijvoorbeeld, Xbox Live Arcade in. Zo staat het dan ook in je wenslijst.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Oud 16 april 2011, 13:17   #19
ComEpsilon
XGN Punten: 5089
Chuck Norris !!

ComEpsilon's avatar

Rep kracht: 24 ComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Julian Bekijk bericht
- Het is niet erg dat alle XP is gehalveerd, maar waar de fuck kan ik een volledige lijst zien? Nu kan ik alleen de top 5 zien en niet waar ik nu sta op de lijst.

- Waar kan ik mijn reps en warns etc zien?

- En mijn signature aanpassen?
Deze vragen heb ik ook
En ook de volgende:
Kan je bij nieuwsberichten je post editten, want ik heb nog geen edit knop gevonden, is ie er en vind ik hem gewoon niet of is ie er niet?

Bovendien sta ik nu op het forum als anoniem, je kan niet zien da ik online ben, dit moet nu niet persé veranderd worden, maar ik vraag me gewoon af of je dat nog kan, want al die opties zijn precies verdwenen of vind ik die ook niet?
ComEpsilon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2011, 13:24   #20
black2death
XGN Punten: 2450
shhht be quiet!!!

black2death's avatar

Rep kracht: 15 black2death zal snel beroemd worden
goed dat ik hier eens ben komen zien, ik had net dezelfde vraag

Hoe kan ik men sig aanpassen?
Oud 16 april 2011, 13:33   #21
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
En ik hoor sommigen praten over duiimpje omhoog of omlaag, maar daar kan ik dan weer niets van zien.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2011, 13:34   #22
coolgamer
XGN Punten: 4473
Forum-Legende

coolgamer's avatar

Rep kracht: 28 coolgamer heeft een positieve uitstralingcoolgamer heeft een positieve uitstraling
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door black2death Bekijk bericht
goed dat ik hier eens ben komen zien, ik had net dezelfde vraag

Hoe kan ik men sig aanpassen?
je kunt dat wijzigen via instellingen in je profiel
Oud 16 april 2011, 13:46   #23
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ubiytsa Bekijk bericht
En ik hoor sommigen praten over duiimpje omhoog of omlaag, maar daar kan ik dan weer niets van zien.
Je moet met je muis over de reacties heen gaan. Dan zie je naast de avatar en naam duimpje omhoog/omlaag en quoten enzo.
Oud 16 april 2011, 13:50   #24
fablex
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin

fablex's avatar

Rep kracht: 10 fablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaan
Goede punten worden er genoemd in dit topic, gaan we zeker zo snel mogelijk allemaal bekijken!
Oud 16 april 2011, 14:23   #25
Dpx
XGN Punten: 641
^.^

Dpx's avatar

Rep kracht: 0 Dpx is een voorbeeld voor iedereenDpx is een voorbeeld voor iedereenDpx is een voorbeeld voor iedereen
IGN much?
Dpx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2011, 14:27   #26
Lolmutsen
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Rep kracht: 18 Lolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekend
Ik vraag me toch echt af hoe jullie nu de boel kunnen draaiende houden? ik heb nog nergens reclame kunnen vinden.

of komt dit nog?
Oud 16 april 2011, 14:31   #27
fablex
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin

fablex's avatar

Rep kracht: 10 fablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lolmutsen Bekijk bericht
Ik vraag me toch echt af hoe jullie nu de boel kunnen draaiende houden? ik heb nog nergens reclame kunnen vinden.

of komt dit nog?
We hebben er inderdaad bewust voor gekozen om de advertenties tot een minimum te beperken. Het plaatje rechts waarbij nu naar ons introductieartikel wordt gelinkt, zal later vervangen worden door een advertentie. Daarnaast kunnen er speciale advertenties komen van games die bijv. de achtergrond innemen. Maar van de lelijke ads van eerst zijn jullie af
Oud 16 april 2011, 14:33   #28
Lolmutsen
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Rep kracht: 18 Lolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekend
nou fablex, hierdoor heb jij een + puntje verdient

als de hele crew van xgn zich even hiiermeld dan krijgen ze allemaal een + puntje
Oud 16 april 2011, 14:34   #29
Denimo
XGN Punten: 3700
Editor

Denimo's avatar

Rep kracht: 22 Denimo is op de goede weg
Joepie! Ik houd wel van + puntjes
Mooi om te zien dat iedereen er zo blij mee is.
Denimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2011, 14:41   #30
Lolmutsen
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

lol, bij deze er is nog plek voor 1 iemand, de volgende erna moet wachten tot morgen

Ik heb wel een vraagje, komt de aanpassing er nog dat je kan zien als iemand op jou bericht heeft gereageerd dat je dat kan zien? (wat dominus zijn idee was )

Tags
feedback, xgn 3.0

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten