|
|
#1 |
|
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin
Rep kracht: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
XGN 3.0 Beta - Feedback
Hi Guys,
We zijn net online gegaan, hopelijk bevalt de nieuwe website. Mocht je een fout tegenkomen, gebruik dan even het formulier dat toegankelijk via de knop 'fout melden?' onder het logo, rechtsboven. Uiteraard willen we ook graag horen wat jullie van de website over het algemeen vinden en waar jullie erg tevreden of ontevreden mee zijn. Daarvoor kunnen jullie hier terecht. Ik zou zeggen, kom maar op met de feedback, en probeer het een beetje te onderbouwen! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 18
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eerste indruk, ziet er erg gelikt uit hoor
ben al wel een paar kleine schooheidshoutjes tegen gekomen.en lekker geen reclame niewe logo is ook wel vet. mag ik vragen of het een lettertype is? zoja welk. Daarbij valt het op dat de site vanaf het begin lekker snel is. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
XGN Punten: 3190
Pc gamer
|
Mijn eerste indruk toen ik het zag was Wow.
Ik ben blij dat je nu zelf blogs en recensies kan schrijven. Het punten systeem is eigenlijk een heel nieuw systeem geworden ook al lijkt het niet zo. Ik ben zeer blij dat jullie PC gaming ook een kans geven ik zou me graag bezig willen houden om wat van mijn vrije tijd op te offeren voor jullie al is het niet veel. Voor de rest does die witte achtergrond nog altijd zeer aan mijn ogen, ietsjes dempen kan geen kwaad denk ik. Dat patroon is trouwens niet goed zichtbaar dat wordt gebruikt oftewel staat mijn helderheid te hoog. Morgen ga ik wat uitgebreider onderzoeken want ik ben eigenlijk wel laat wakker want ik moet er om 9 weer uit. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
XGN Punten: 6446
Правитель мира
Rep kracht: 61
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik gebruik nu mijn ipad en dan kan ik toch wat moeilijker op ontdekkingsreis gaan. In de loop van de week zal ik waarschijnlijk wel wat dingen tegenkomen. Eerste indruk is positief, maar ik vraag mij af of het forum nog veranderd gaat worden. Nu ga je van homepage die mooi wit bevat ineens naar een vaag wit, lichtgrijsachtig forum.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
XGN Punten: 1891
Forum-Verslaafd
Rep kracht: 7
![]() |
Eerste indruk was wow !
Zover als ik kan zien werkt het goed en snel. Paar puntjes: Mischien een smartphone rubriek? De iOS apparten draaien ook unreal engine en er zijn best veel mensen die gamen op hun telefoon. Nog 1 verzoekje : please maak het mogelijk om op mijn iPad/iPhone de filmpjes te bekijken... Ze zijn nu allemaal flash based en dat werkt dus niet op de iPad. Misschien is een mogelijkheid om een youtube link er bij te plaatsen? Aangezien html5 wel veel werk is .... Als ik nog wat dingen vind laat ik het horen ![]() |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
XGN Punten: 6446
Правитель мира
Rep kracht: 61
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
XGN Punten: 6150
XGN General Manager
Admin
Rep kracht: 10
![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
XGN Punten: 6164
Forum-Legende
Rep kracht: 32
IK zou het wel wat handiger vinden om een kadertje ofzo om de reacties bij nieuwsberichten te zien.
Verder vind ik alles er tot nu toe goed uitzien. edit: Lijkt me ook handig om bij de zoekresultaten een knop voor je wenslijst en collectie toe te voegen. Nu staat er alleen een om een game te volgen en moet je steeds weer doorklikken om hem in je wenslijst of collectie te krijgen. |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| feedback, xgn 3.0 |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:28. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

ben al wel een paar kleine schooheidshoutjes tegen gekomen.

NYAN!

Lineaire weergave