Oud 16 april 2011, 03:48   #1
fablex
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin

fablex's avatar

Rep kracht: 10 fablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaan
XGN 3.0 Beta - Feedback

Hi Guys,

We zijn net online gegaan, hopelijk bevalt de nieuwe website. Mocht je een fout tegenkomen, gebruik dan even het formulier dat toegankelijk via de knop 'fout melden?' onder het logo, rechtsboven.

Uiteraard willen we ook graag horen wat jullie van de website over het algemeen vinden en waar jullie erg tevreden of ontevreden mee zijn. Daarvoor kunnen jullie hier terecht. Ik zou zeggen, kom maar op met de feedback, en probeer het een beetje te onderbouwen!
Oud 16 april 2011, 03:55   #2
Lolmutsen
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Rep kracht: 18 Lolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekend
Eerste indruk, ziet er erg gelikt uit hoor ben al wel een paar kleine schooheidshoutjes tegen gekomen.
en lekker geen reclame ben wel benieuwd hoe jullie nu het geld gaan binnen harken.

niewe logo is ook wel vet. mag ik vragen of het een lettertype is? zoja welk.

Daarbij valt het op dat de site vanaf het begin lekker snel is.
Oud 16 april 2011, 04:00   #3
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Ik ga even klikken. Tot dusver: Me gusta. ^^

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2011, 04:01   #4
grangeke
XGN Punten: 3190
Pc gamer

grangeke's avatar

Rep kracht: 8 grangeke heeft een positieve uitstralinggrangeke heeft een positieve uitstralinggrangeke heeft een positieve uitstraling
Stuur een bericht via MSN naar grangeke Stuur een bericht via Skype™ naar grangeke
Mijn eerste indruk toen ik het zag was Wow.
Ik ben blij dat je nu zelf blogs en recensies kan schrijven.
Het punten systeem is eigenlijk een heel nieuw systeem geworden ook al lijkt het niet zo.

Ik ben zeer blij dat jullie PC gaming ook een kans geven ik zou me graag bezig willen houden om wat van mijn vrije tijd op te offeren voor jullie al is het niet veel.

Voor de rest does die witte achtergrond nog altijd zeer aan mijn ogen, ietsjes dempen kan geen kwaad denk ik.
Dat patroon is trouwens niet goed zichtbaar dat wordt gebruikt oftewel staat mijn helderheid te hoog.

Morgen ga ik wat uitgebreider onderzoeken want ik ben eigenlijk wel laat wakker want ik moet er om 9 weer uit.
Oud 16 april 2011, 08:44   #5
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Ik gebruik nu mijn ipad en dan kan ik toch wat moeilijker op ontdekkingsreis gaan. In de loop van de week zal ik waarschijnlijk wel wat dingen tegenkomen. Eerste indruk is positief, maar ik vraag mij af of het forum nog veranderd gaat worden. Nu ga je van homepage die mooi wit bevat ineens naar een vaag wit, lichtgrijsachtig forum.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2011, 08:48   #6
Oliwier
XGN Punten: 858
I kill you!

Oliwier's avatar

Rep kracht: 9 Oliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekend
Mij bevalt het goed!
Mij bevalt het heeeeeeel goed zelfs
Oud 16 april 2011, 08:52   #7
johanneslol
XGN Punten: 1891
Forum-Verslaafd

johanneslol's avatar

Rep kracht: 7 johanneslol is op de goede weg
Eerste indruk was wow !

Zover als ik kan zien werkt het goed en snel.

Paar puntjes:

Mischien een smartphone rubriek? De iOS apparten draaien ook unreal engine en er zijn best veel mensen die gamen op hun telefoon.

Nog 1 verzoekje : please maak het mogelijk om op mijn iPad/iPhone de filmpjes te bekijken... Ze zijn nu allemaal flash based en dat werkt dus niet op de iPad. Misschien is een mogelijkheid om een youtube link er bij te plaatsen? Aangezien html5 wel veel werk is ....

Als ik nog wat dingen vind laat ik het horen
johanneslol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2011, 09:46   #8
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Ik vind het heel mooi, oprecht. Maar kan iemand me uitleggen hoe het nieuwe puntensysteem werkt dan?
Oud 16 april 2011, 10:41   #9
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johanneslol Bekijk bericht
Eerste indruk was wow !

Paar puntjes:

Mischien een smartphone rubriek? De iOS apparten draaien ook unreal engine en er zijn best veel mensen die gamen op hun telefoon.

Nog 1 verzoekje : please maak het mogelijk om op mijn iPad/iPhone de filmpjes te bekijken... Ze zijn nu allemaal flash based en dat werkt dus niet op de iPad. Misschien is een mogelijkheid om een youtube link er bij te plaatsen? Aangezien html5 wel veel werk is ....

Iemand die spelletjes speelt op een telefoon is nog geen gamer. XGN is een gamer's community. Het is al erg genoeg dat aandacht besteed wordt aan PC. Smartphones komen hopelijk nooit aan de orde hier.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2011, 10:42   #10
Welkers
XGN Punten: 6150
XGN General Manager
Admin

Welkers's avatar

Rep kracht: 10 Welkers heeft reputatie uit
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johanneslol Bekijk bericht
Eerste indruk was wow !

Paar puntjes:

Meld dit soort verzoekjes ook even via het fouten formulier, is geen probleem dan kunnen we het meenemen. Als de site 99% af is en goed draait gaan we denken aan iphone/android apps etc.
Oud 16 april 2011, 10:50   #11
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Welkers Bekijk bericht
Meld dit soort verzoekjes ook even via het fouten formulier, is geen probleem dan kunnen we het meenemen. Als de site 99% af is en goed draait gaan we denken aan iphone/android apps etc.
En Windows Phone 7 natuurlijk niet vergeten! Maar als je iOS en Android gaat doen krijg je wel gelijk een database vol met troep. Kijk maar op de mobiele sectie van InsideGamer...
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2011, 11:07   #12
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
IK zou het wel wat handiger vinden om een kadertje ofzo om de reacties bij nieuwsberichten te zien.
Verder vind ik alles er tot nu toe goed uitzien.

edit: Lijkt me ook handig om bij de zoekresultaten een knop voor je wenslijst en collectie toe te voegen.
Nu staat er alleen een om een game te volgen en moet je steeds weer doorklikken om hem in je wenslijst of collectie te krijgen.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2011, 11:16   #13
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Naast 'Nu Volgen' staat er een sterretje en een soort blaadje. Die is voor je collectie en je wenslijst.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2011, 11:20   #14
iaasoon
XGN Punten: 981
Hoestdrank held

iaasoon's avatar

Rep kracht: 6 iaasoon is een voorbeeld voor iedereeniaasoon is een voorbeeld voor iedereeniaasoon is een voorbeeld voor iedereeniaasoon is een voorbeeld voor iedereen
Heeft er iemand een idee waar je je rep's kan zien?
Oud 16 april 2011, 11:31   #15
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Julian Bekijk bericht
Naast 'Nu Volgen' staat er een sterretje en een soort blaadje. Die is voor je collectie en je wenslijst.
Dank u

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Tags
feedback, xgn 3.0

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten