Oud 13 april 2011, 14:49   #1
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Xbox Nations

Xbox Nations is onthuld!

Bereid je voor op het gratis Xbox LIVE Weekend met Xbox Nations

Xbox Nations is geweldig entertainment voor iedereen in het gratis Xbox LIVE Weekend, met kortingen op games, muziek en films, toernooien en Avatar-spullen. Als je gratis lid bent, krijg je een heel weekend toegang tot geweldige Gold-functies. Ga online met al je favoriete games, deel je overwinningen op Facebook en werp je in de multiplayer menigte.

Ga naar het Xbox dashboard voor meer informatie

Als je wilt meedoen, ga je op 21 april naar Xbox LIVE

Zet een record voor het Guinness Book met Xbox Nations!

Als jij de gelukkige bezitter van Kinect Sports bent, wordt het tijd om je naam in de recordboeken te vereeuwigen. Samen met het Guinness Book of World Records willen we op 23 april om 19:00 uur een record zetten voor het grootste aantal mensen dat online de 100 meter loopt – zorg dat je erbij bent als je denkt dat je het aankunt!
(als je meedoet krijg je een exclusief avatar t-shirt, wauwiejauwie)

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2011, 18:18   #2
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Ja fack it! Ik wil dat shirt, maar heb die facking game niet
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2011, 19:14   #3
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
ja kut, ik heb kinect sports niet

Uploaded with ImageShack.us

'Ik pijp liever 15 man dan dat ik ongelovig word.' - Musti
assaultpr0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2011, 19:29   #4
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Niels wat praat je me nou na! Jonge ga iets doen ofzeau.

Ik heb genoeg van je grappen en slechte imitaties, infraction voor jou.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2011, 14:30   #5
stephanj10
XGN Punten: 4260
Extreem Forum Gebruiker

stephanj10's avatar

Rep kracht: 25 stephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaan
Hmm komt goed uit, mijn gold is al een tijdje verlopen, kan weer eens Fifa online spelen.

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten