|
|
#1 |
|
XGN Punten: 2490
CustomDutch
Rep kracht: 8
![]() |
Xbox Live Verlenging
Eeeuj!
Ik heb een vraag. Iemand enig idee als ik nu xbox live haal en hem nu activeer, terwijl m'n live nog niet verlopen is wordt hij dan meteen geactiveerd of pas nadat mijn huidige lidmaatschap is verlopen? Xbox Live heeft namelijk een chille aanbieding; 3 maand Gold voor 9,99 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
XGN Punten: 936
Junior Member
Rep kracht: 0
![]() |
Heey,
Ik heb ook via die aanbieding live gekocht. Dan ben je echt veel goedkoper uit. Ik heb eigenlijk geen idee maar ik denk dat het dan op stapelt. Ik heb namelijk gehoord dat gold leden ook in de free gold weekenden dan echt gratis speelden en dat het zegmaar opstapelde. Alleen ik weet het niet zeker dus ik hoop dat iemand die er ervaring mee heeft nog eventjes reageert. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd
Rep kracht: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Waar is die aanbieding eigenlijk te vinden?
Ik weet overigens niet 100% zeker, maar meestal is het bij dit soort aanbiedingen zo dat je live abonnement dan op automatisch verlengen komt te staan. Daar zou ik nog wel even naar kijken of dat het geval is. Meestal is dit te verhelpen door het zelf aan te passen of door even naar Microsoft te bellen. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd
Rep kracht: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik kijk meestal gewoon op budgetgaming.nl
http://www.budgetgaming.nl/game-prof..._hardware.html Voor meer zekerheid of je dat bedrijf wel kan vertrouwen (naast budgetgaming zelf), kan je bijvoorbeeld ook nog kijken op http://www.trustpilot.com/. Daar worden overigens ook de reacties/cijfers van budgetgaming in mee genomen. |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:27. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

is maar 40 euro! Doe ik ook altijd 

Lineaire weergave