Oud 12 november 2011, 08:36   #1
ID a n ii e Lz
XGN Punten: 2490
CustomDutch

ID a n ii e Lz's avatar

Rep kracht: 8 ID a n ii e Lz is op de goede weg
Xbox Live Verlenging

Eeeuj!

Ik heb een vraag.
Iemand enig idee als ik nu xbox live haal en hem nu activeer, terwijl m'n live nog niet verlopen is wordt hij dan meteen geactiveerd of pas nadat mijn huidige lidmaatschap is verlopen? Xbox Live heeft namelijk een chille aanbieding; 3 maand Gold voor 9,99

Oud 12 november 2011, 09:57   #2
Nabieb
XGN Punten: 936
Junior Member

Rep kracht: 0 Nabieb is op de goede weg
Heey,

Ik heb ook via die aanbieding live gekocht. Dan ben je echt veel goedkoper uit. Ik heb eigenlijk geen idee maar ik denk dat het dan op stapelt. Ik heb namelijk gehoord dat gold leden ook in de free gold weekenden dan echt gratis speelden en dat het zegmaar opstapelde.
Alleen ik weet het niet zeker dus ik hoop dat iemand die er ervaring mee heeft nog eventjes reageert.
Nabieb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2011, 15:23   #3
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Ja, het stapelt zich op. Het nieuw aangeschafte abonnement gaat pas in zodra je oude lidmaatschap verlopen is. Je kunt dus rustig op de aanbieding ingaan.
Oud 12 november 2011, 15:30   #4
LDawg
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd

LDawg's avatar

Rep kracht: 8 LDawg zal snel beroemd wordenLDawg zal snel beroemd worden
Als je slim bent koop je er een paar ;-)
Oud 12 november 2011, 17:28   #5
ID a n ii e Lz
XGN Punten: 2490
CustomDutch

ID a n ii e Lz's avatar

Rep kracht: 8 ID a n ii e Lz is op de goede weg
fijn om te weten, thanks!
@ LDawg
je kan er helaas maar 1 kopen per account
Oud 13 november 2011, 14:59   #6
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Waar is die aanbieding eigenlijk te vinden?
Ik weet overigens niet 100% zeker, maar meestal is het bij dit soort aanbiedingen zo dat je live abonnement dan op automatisch verlengen komt te staan. Daar zou ik nog wel even naar kijken of dat het geval is. Meestal is dit te verhelpen door het zelf aan te passen of door even naar Microsoft te bellen.

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2011, 20:06   #7
Nabieb
Junior Member

Ik had die aanbieding altijd bij het standaardmenu staan waar je begint als je je xbox net opstart. De spotlight dacht ik.
Oud 13 november 2011, 20:20   #8
BananaBusterNL
XGN Punten: 273
Senior Member

BananaBusterNL's avatar

Rep kracht: 0 BananaBusterNL zal snel beroemd worden
xboxlivekaarten.nl Koop gelijk voor een heel jaar is maar 40 euro! Doe ik ook altijd
BananaBusterNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2011, 21:27   #9
Nabieb
Junior Member

Ja dat is ook goedkoop. Maar ik vind het handiger met die 10 euro voor 3 maanden. Mocht er iets mis gaan met je xbox of vind je niks meer aan multiplayer dan ben je niet ineens zo'n groot bedrag kwijt aan niks.
Oud 13 november 2011, 22:26   #10
LDawg
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd

LDawg's avatar

Rep kracht: 8 LDawg zal snel beroemd wordenLDawg zal snel beroemd worden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BananaBusterNL Bekijk bericht
xboxlivekaarten.nl Koop gelijk voor een heel jaar is maar 40 euro! Doe ik ook altijd
Ik ook, weet alleen niet meer precies welke site Er zijn heel veel van zulke sites en de meesten zijn wel betrouwbaar
Oud 13 november 2011, 23:10   #11
Dravir
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Ik kijk meestal gewoon op budgetgaming.nl
http://www.budgetgaming.nl/game-prof..._hardware.html
Voor meer zekerheid of je dat bedrijf wel kan vertrouwen (naast budgetgaming zelf), kan je bijvoorbeeld ook nog kijken op http://www.trustpilot.com/. Daar worden overigens ook de reacties/cijfers van budgetgaming in mee genomen.

Oud 14 november 2011, 07:36   #12
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
10 euro voor 3 maanden. Vet duur man. Ik heb een jaar voor 40 euro. Als je kan rekenen is dat ..
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2011, 10:55   #13
Nabieb
Junior Member

Ja ik kijk ook altijd op budgetgaming als ik iets koop. Altijd handig .
Oud 14 november 2011, 22:56   #14
Dravir
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Julian Bekijk bericht
10 euro voor 3 maanden. Vet duur man. Ik heb een jaar voor 40 euro. Als je kan rekenen is dat ..
Ik zal wel even de puntjes voor je invoeren:
even duur

Oud 15 november 2011, 22:08   #15
BananaBusterNL
XGN Punten: 273
Senior Member

BananaBusterNL's avatar

Rep kracht: 0 BananaBusterNL zal snel beroemd worden
Een 10+ voor je proefwerk jongeman!
BananaBusterNL is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten