|
|
#3 |
|
XGN Punten: 652
Nieuwkomer
Rep kracht: 0
![]() |
Ik kom wel op xbox live maar als ik een spel opstart dan vlieg ik van xbox live af en dan ga ik naar dashboard om zo test te doen dan zegt die dat ik niet kan verbinden met de router en dan zet ik me xbox uit en dan weer aan dan heb ik wel weer xbox live en dan start ik een spel op dan vlieg ik er weer uit en dat herhaalt zich nu de hele tijd fking Irritant
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
XGN Punten: 1639
Forum-Verslaafd
Rep kracht: 6
![]() |
Ik hoop dat echt iets met Xbox live is want anders doet mijn router raar, ik krijg de hele tijd dat ik niet voldoende MTU heb in mijn router?? Ik heb niks veranderd en zelfs na het resetten doet ie hetzelfde...
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
XGN Punten: 652
Nieuwkomer
![]() |
dat heb ik dus ook zegt die iets met MTU 1364 en ik ging bellen toen zei die man van xboxlive ja je moet hem hooger zetten op 1368 dan doet die het wel maar ja ik kan niet bij de router alleen me Broers en me Pa ik krijg dit
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
XGN Punten: 6164
Forum-Legende
Rep kracht: 32
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Voor de verandering kon ik nu net wel eens probleemloos op xbox live Dirt3 spelen.
aHet is in ieder geval een algemeen probleem en er wordt aan gewerkt: http://twitter.com/#!/XboxSupport/st...05554835963904 |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
XGN Punten: 1639
Forum-Verslaafd
Rep kracht: 6
![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
XGN Punten: 317
Junior Member
![]() |
een grote schhonamaak of aan het resetten morgen is het weer goed! of kijk hier op http://tweakers.net/nieuws/76746/gam...xbox-live.html
Laatst gewijzigd door diegoderksen : 13 september 2011 om 17:47. Reden: effekes zin in |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:27. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

a

Lineaire weergave